www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۴۲ 1395/02/12

پسر بد رینگها قصد خداحافظی دارد! / تلاش پروموشن ها برای کسب میزبانی آخرین مبارزه بدر هاری

هستند افرادی که از او نفرت دارند و برخی هم او را ستایش می کنند، ولی در هر صورت قطعاً او فایتر بزرگ و قابل احترامی است. “بدر هاری” فایتر مراکشی که دوبار نایب قهرمانی فینال مسابقات K-1 WORLD GP را در سالهای 2008 و 2009 در کارنامه خود دارد، چه در درون رینگ چه […]

هستند افرادی که از او نفرت دارند و برخی هم او را ستایش می کنند، ولی در هر صورت قطعاً او فایتر بزرگ و قابل احترامی است. “بدر هاری” فایتر مراکشی که دوبار نایب قهرمانی فینال مسابقات K-1 WORLD GP را در سالهای 2008 و 2009 در کارنامه خود دارد، چه در درون رینگ چه خارج از رینگ، همواره حواشی بسیاری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، او اکنون سی و یک سال دارد و طبق اعلام قبلی می خواهد امسال مبارزه بازنشستگی اش را انجام دهد و دستکش هایش را بیاویزد. مدتی پیش ریکو وِرهووِن قهرمان کنونی سنگین وزن GLORY در یک برنامه زنده ورزشی که از تلویزیون هلند پخش می شد به درخواست مجری، بدر هاری را به چالش دعوت کرد. هاری هم در شبکه های اجتماعی از قبول این چالش خبر داد. حال گمانه زنی ها درباره میزبان این مبارزه ادامه دارد. عده ای معتقد هستند که چون وِرهووِن قهرمان سنگین وزن GLORY است پس پروموشن GLORY میزبان این مبارزه خواهد بود. اما چون GLORY فایترهای با سابقه کیفری را از شرکت در رویدادهایش منع می کند بعید به نظر می رسد که این مبارزه زیر نظر این برند برگزار شود مگر اینکه منافع و درآمد این مبارزه مسئولان گلوری را از قانونگرایی منصرف کند.

6tad5cql

فرض بعدی بر این است که AKHMAT FIGHT SHOW میزبانی این مبارزه را بر عهده گیرد. این پروموشن زیر نظر رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن فعالیت می کند. هاری مبارزه قبلی خود را که در برابر اسماعیل لُنت بود، در این تشکیلات برگزار کرد. جدا از این حدس و گمانه زنی ها،دو پروموشن تا به امروز پیشنهاد برگزاری این مبارزه را داده اند. نخست Enfusion که یک پروموشن هلندی است و مبلغ 500 هزار یورو پیشنهاد داده است تا مبارزه در آمستردام برگزار شود. برند دیگر Fight League است که مبلغ 800 هزار یورو و برگزاری این مبارزه در مراکش را پیشنهاد داده است. اکنون باید منتظر ماند و دید چه تشکیلات دیگری برای برگزاری این مبارزه وارد رقابت خواهند شد.

مهدی احمدی

Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید