www.khabarrazmavar.ir

لیگ برتر تکواندو؛

شناسه خبر : ۲۱:۲۸ 1396/11/16

پایان هفته چهارم با تداوم صدرنشینی شهرداری ورامین

با شکست دانشگاه آزاد و برتری تیم های شهرداری و کن، حساسیت در صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه کشور برای کسب عنوان قهرمانی به اوج خود رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، از هفته چهارم این رقابتها عصر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه، ۵ دیدار در خانه تکواندو برگزار شد و هر سه تیم مدعی رقبای خود را با شکست بدرقه کردند. دانشگاه که صبح امروز در پیکار برابر لوازم خانگی کن، غافلگیر شد و ۵ بر ۳ بازنده میدان را ترک کرد، یاسین پیش رو قم را ۶ بر ۲ شکست داد.

شاگردان محمدرضا زوار در تیم لوازم خانگی کن نیز هیات البرز را ۷ بر یک از پیش رو برداشت و شهرداری ورامین نیز با همین نتیجه برابر هیات تکواندو شمالشرق به برتری دست یافت. در سایر بازیها پاس قوامین ۷ بر یک برابر پالایش نفت آبادان پیروز از میدان خارج شد و کلینیک بهبدکرج هم۵ بر ۳ تعاونی انقلاب شهریار را شکست داد.

با نتایجی که صبح و عصر امروز رقم خورد، رقابت سه تیم مدعی برای کسب عنوان قهرمانی در صدرجدول به اوج حساسیت رسید. در واقع تکلیف تیم قهرمانی این فصل را دیدار رودروی دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین مشخص خواهد کرد.

تا اینجای کار  شهرداری ورامین با ۳۶ امتیاز از ۱۳ بازی به تنهایی در صدر ایستاد. لوازم خانگی کن با ۳۵ امتیاز از ۱۴ بازی در مکان دوم قرار گرفت و دانشگاه آزاد نیز با ۳۱ امتیاز از ۱۲ بازی خانه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

نتایج کامل بازیهای امروز :

هفته سوم:
* ملوان نداجا ۲ –  پاس قوامین ۶
* لوازم خانگی کن ۵ – دانشگاه آزاد اسلامی ۳
* هیات تکواندو شمال شرق ۶ –  کلینیک بهبد کرج ۲
* یاسین پیشرو قم ۵- تعاونی انقلاب شهریار ۳
* هیات تکواندو استان البرز ۵- پالایش نفت آبادان ۳

هفته چهارم:
* پالایش نفت آبادان یک –  پاس قوامین ۷
* یاسین پیشرو قم ۲ –  دانشگاه آزاداسلامی ۶
* تعاونی انقلاب شهریار ۳ –  کلینیک بهبد کرج ۵
* شهرداری ورامین ۷ –  هیات تکواندو شمال شرق یک
* هیات تکواندو استان البرز یک – لوازم خانگی کن ۷

آخرین اخبار