www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۳ 1401/03/28

پایان جدال جودوکاران ایران، روسیه و صربستان در مسابقات سن پترزبورگ

همزمان با برگزاری نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصادی روسیه، دیدارچهارجانبه جودو با حضور تیم های ملی روسیه، ایران و صربستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات چهارجانبه سن پترزبورگ با حضور تیم های ملی روسیه، صربستان و ایران شب گذشته (جمعه 27 خردادماه)برگزار شد و ملی پوشان کشورمان برای آماده سازی جهت حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پس از سه سال تعلیق یک بار دیگر با تیم های سرشناس و فنی روسیه و صربستان در دنیای جودو مبارزه کردند.

نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ روز گذشته(جمعه 27 خردادماه) با حضور ولادیمیر پوتین” رئیس جمهوری روسیه برگزار شد و به همین مناسبت، دیدار چهارجانبه جودو سن پترزبورگ نیز در حاشیه برگزاری این مجمع بین المللی برگزار شد. تیم ملی جودو ایران، صربستان و تیم ملی اصلی جودو روسیه به همراه تیم “ب” در این مسابقه به مصاف هم رفتند.

تیم ملی جودو کشورمان با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون جودو روسیه، قهرمانان المپیک و جهان روسیه به مبارزه با جودوکاران روسیه و صربستان پرداختند. در نخستین دیدار تیم ملی روسیه مقابل تیم ملی جودو ایران با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و در دومین مبارزه نیز ملی پوشان کشورمان مقابل صربستان با نتیجه بسیار نزدیک 3 بر 2 به کار خود پایان دادند.

این رقابت ها در حالی به پایان رسید که تیم ملی جودو کشورمان قرار است در چارچوب بازی‌های کشورهای اسلامی با ترکیب کامل در بخش مردان و بانوان راهی این رقابت ها شود. اردوی مشترک عراق، مسابقات جام صلح و دوستی عراق، مسابقات چهارجانبه روسیه به عنوان دیدار تدارکاتی برای ملی پوشان کشورمان است تا در بازی های کشورهای اسلامی با آمادگی کامل حضور پیدا کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.