www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۵۳ 1399/04/30

پاسخ جودو ایران به نامه CAS/ در انتظار روادید سوئیس

هیات اعزامی ورزش ایران برای حضور در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش در انتظار صدور روادید از سوی سفارت سوئیس در تهران است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده جودو ایران در تاریخ ۲۶ شهریورماه برگزار خواهد شد و هیأت اعزامی ایران می‌بایست حداقل ۲۵ شهریورماه راهی این کشور شود.

در شرایطی که ویروس کرونا همچنان مشکل اصلی و بزرگ کشورهاست و برنامه‌های اداری صدور روادید از سوی سفارت سوئیس در تهران تا کنون آغاز نشده است. در این مورد شنیده می‌شود فدراسیون جودو برای تسریع در کار از وزارت امورخارجه نیز درخواست همکاری کرده است.

از سوی دیگر شنیده می‌شود که دادگاه بین المللی حکمیت ورزش پیشنهاد برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده جودو ایران به صورت غیرحضوری را به ایران داده است.

آرش میراسماعیلی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: پیشنهاد برگزاری غیرحضوری جلسه به فدراسیون رسیده است و پس از هماهنگی با وزارت ورزش پاسخ نامه مبنی بر مخالفت با چنین شیوه برگزاری را اعلام کرده‌ایم.

وی در مورد مشکل روادید هم گفت: سفارت سوئیس در تهران هنوز برنامه صدور روادید را آغاز نکرده است. ویروس کرونا همچنان شایع است و همین موضوع کار را با مشکل مواجه کرده است. البته که تا ۲۶ شهریورماه که زمان رسیدگی به پرونده است، زمان داریم و امیدوار هستیم تا آن زمان بتوانیم روادید سفر به سوئیس را دریافت کنیم.

رئیس فدراسیون جودو در پایان گفت: ما می‌خواهیم دادگاه عادلانه برگزار شود و بر همین اساس است که باید ما به همراه وکلای خود در دادگاه حاضر بوده و از منافع ورزش و جودو ایران دفاع کنیم. البته که پیش بینی‌های لازم انجام شده و پس از هماهنگی با وزارت ورزش مراحل بعدی کار را پیش خواهیم برد.

آخرین اخبار