www.khabarrazmavar.ir

صالحی امیری در اردوی ووشو :

شناسه خبر : ۲۱:۲۰ 1397/02/24

ووشو یکی از امیدهای کسب مدال در بازیهای آسیایی است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: نتایج ووشوی ایران در سال های اخیر نشان از توان قهرمانان ما دارد. این رشته در چند دوره اخیر، کمک حال کاروان ایران در بازی های آسیایی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سیدرضا صالحی امیری عصر امروز روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به همراه نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی و تنی چند از مسئولان کمیته المپیک با حضور در آکادمی ووشو از تمرین تیم های ملی این رشته بازدید کردند.

اردوی آماده سازی تمرین تیم ملی ووشو بزرگسالان ایران به منظور حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و همچنین تمرین تیم جوانان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی برزیل در حال برگزاری است.

صالحی امیری در جریان این بازدید در جمع اردونشینان ووشو، عنوان کرد: به ووشوکاران که تمرینات خوبی را پیگیری می کنند، خسته نباشید می گویم و یقین دارم که در رویدادهای پیش رو به روند موفقیت های خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت هدفمند در فدراسیون ووشو موجب جهش ووشوی ایران در جهان شده است، گفت: «مهدی علی نژاد» رئیس این فدراسیون از سرمایه های ورزش کشور است و حضور وی در این رشته به عنوان یکی از مدیران قدرتمند، موجب دلگرمی است.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه علاوه بر مدال و قهرمانی، ارزش اخلاقی و معرفتی باید جایگاه ویژه ای داشته باشد، اظهار اداشت: امروز از مرحوم تختی به نیکی و پهلوانی یاد می شود. مدال ها از یاد می روند، اما منش به خاطره ها سپرده نخواهد شد.

صالحی امیری در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد تا ووشوکاران ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و دیگر مسابقات، سکوهای افتخار را از آن خود کند.

در این بازدید مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو با ارائه گزارشی از افتخارآفرینی ها تیم های ووشوی ایران به روند آماده سازی تیم اشاره کرد و افزود: حضور صالحی امیری در کمیته المپیک، اتفاق مثبتی بود و در ماه های اخیر شرایط این ارگان مهم از نظر حمایتی و برنامه ریزی با تغییرات مهمی روبرو شده است.

وی افزود: پرداخت به موقع بودجه فدراسیون ها از جمله اقدامات مثبتی است که از زمان حضور صالحی امیری در راس کمیته ملی المپیک به وضوح قابل لمس است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو، ادامه داد: همچنین فعالیت دکترسجادی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا هم از دیگر نکات مثبت است. وی از مدیران باسابقه وررزش است که سال ها به عنوان معاون وزیر، به ووشو نگاه ویژه ای داشت.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان، گفت: بهترین شرایط برای آماده سازی ووشوکاران مهیا خواهد شد تا بتوانیم با عنایت خداوند، تلاش فراوان و حمایت های کمیته و وزارت ورزش بازهم افتخار آفرینی کنیم.

همچنین «حسین اوجاقی» سرمربی تیم ملی ایران و «محسن محمدسیفی» ملی پوش پرافتخار این رشته نیز صحبت های کوتاهی را مطرح کردند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید