www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۹ 1394/05/14

ووشو قهرمانی آسیا – چین؛ نمایندگان ووشو ایران رقبای خود را شناختند

رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا از فردا پنجشنبه با حضور نمایندگان ۲۴ کشور در استان مغولستان داخلی چین آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هشتمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان آسيا از فردا به مدت چهار روز به ميزباني چين  در شهر “شيلين هوت” واقع در استان مغولستان داخلي برگزار خواهد […]

رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا از فردا پنجشنبه با حضور نمایندگان ۲۴ کشور در استان مغولستان داخلی چین آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هشتمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان آسيا از فردا به مدت چهار روز به ميزباني چين  در شهر “شيلين هوت” واقع در استان مغولستان داخلي برگزار خواهد شد. در اين دوره از مسابقات ووشوکارانی از ۲۴ كشور آسيايي در دو بخش ساندا و تالو به رقابت مي پردازند.ايران، چين، هنگ كنگ، مالزي، اندونزي، ماكائو، سنگاپور، تايوان، ويتنام، كره جنوبي، فيليپين، ژاپن، قزاقستان و ازبكستان از كشورهاي مطرح حاضر در اين رويداد هستند.

صبح امروز مراسم قرعه کشی رقابت های ساندا در هتل “منگ شیا” و با حضور نمایندگان تیم ها برگزار و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را  شناختند. مبارزات ساندا از فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد. بر همین اساس امیر بیگدلی در وزن ۵۲ کیلوگرم با نماینده اندونزی رقابت می کند. وی در صورت پیروزی، باید با برنده ترکمنستان و قزاقستان مصاف کند.  در ۶۰ کیلوگرم، آرمین افراز ملک رودی با نماینده کره جنوبی روبرو می شود. وی در دور بعدی با برنده رقابت مغولستان و ترکمنستان دیدار می کند.

یوسف صبری در ۷۰ کیلو با ترکمنستان مصاف خواهد داشت. وی نیز در صورت صعود، با حریف ویتنامی روبرو می شود. در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهد مبارزه عادل نجفی با ووشوکار عراقی خواهیم بود. وی در گام بعدی با پیروز رقابت هند و ویتنام رودررو خواهد شد.  مرتضی رئیسی در۸۰ کیلو هم با نماینده عراقی مصاف خواهد کرد. وی در دور بعدی ووشوکار هندی را پیش رو خواهد داشت.

در بخش بانوان و در  ۵۲ کیلوگرم، فاطمه کیانی زادگان در دور اول با قرعه استراحت مواجه شده است.مائده هاشمی در ۵۶ کیلو باید با حریف اندونزیایی روبرو شود. وی در دور بعد به مصاف حریفی از قزاقستان خواهد رفت. در ۶۰ کیلوگرم نیز زهرا سلحشور با قرعه استراحت مواجه شده است. مبارزه بعدی وی با برنده رقابت هنگ کنگ و قزاقستان خواهد بود.

اين مسابقات طبق برنامه در سالن مجموعه ورزشي “شيلين گل”‌برگزار و تا ۱۸ مردادماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار