www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۳ 1394/06/27

ووشو بين المللي جام پارس؛ سانداكاران رقباي خود را شناخنتد

مراسم وزن كشی پنجمین دوره رقابت های بین المللی جام پارس صبح امروز برگزار شد و پس از آن آئين قرعه كشي رقابتها در بخش ساندا انجام و طي آن ووشوكاران رقباي خود را شناخنتد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،  اين دوره از مسابقات با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ایران، آمریکا، روسیه، […]

مراسم وزن كشی پنجمین دوره رقابت های بین المللی جام پارس صبح امروز برگزار شد و پس از آن آئين قرعه كشي رقابتها در بخش ساندا انجام و طي آن ووشوكاران رقباي خود را شناخنتد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،  اين دوره از مسابقات با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ایران، آمریکا، روسیه، سوئد، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، گرجستان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، عراق، قزاقستان، پاکستان، فیلیپین، ترکمنستان، ویتنام و افغانستان، در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریور ماه) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد. بر اساس قرعه كشي انجام شده؛

در وزن ۵۶ کیلوگرم، علی بختیاری از منتخب ایران به مصاف نماینده افغانستان می رود. مسعود انصاری از پارس جنوبی در دور نخست استراحت خواهد داشت.
در وزن ۶۰ کیلوگرم، عرفان آهنگریان از منتخب ایران در نخستین مبارزه سانداکاری از ترکمنستان را پیشروی دارد. فرود ظفری از پارس جنوبی با نماینده ویتنام رقابت می کند.
در وزن ۶۵ کیلوگرم، افشین سلیمی از منتخب ایران استراحت خواهد داشت و جعفر شیرزاد از پارس جنوبی با حریفی از جمهوری آذربایجان مبارزه خواهد کرد.
در وزن ۷۰ کیلوگرم، منتخب ایران نماینده ای ندارد و محسن محمدسیفی از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست، با نماینده ترکمنستان مصاف می دهد.
در وزن ۷۵ کیلوگرم، تیم منتخب ایران نماینده ای ندارد. سجاد عباسی از پارس جنوبی در گام نخست با حریفی از عراق رودررو می شود.
در وزن ۸۰ کیلوگرم، یزدان میرزایی از منتخب ایران با پاکستان روبرو می شود و میلاد عارفی مقام از پارس جنوبی با سانداکار ترکمنستانی رقابت می کند.
در وزن ۸۵ کیلوگرم، امیر فضلی از پارس جنوبی با هند مصاف می دهد. منتخب ایران در این وزن هم نماینده ای ندارد.
در وزن ۹۰ کیلوگرم، منتخب ایران نماینده ای ندارد. حمیدرضا قلی پور از پارس جنوبی با عراق مبارزه می کند.
در وزن به علاوه ۹۰ کیلوگرم، آرمان بازیاری از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست، با برنده ترکمنستان و سوئد مبارزه می کند.

قضاوت اين دوره از مسابقات بر عهده ٢٧ داور داخلي و خارجي است .ضمن اينكه مراسم افتتاحيه رسمي اين رقابتها ساعت ١٦/٣٠ امروز برگزار مي شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید