www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۵۷ 1401/05/29

واکنش ثوری به جمع کردن خوابگاه تیم ملی بوکس: کانکس های فدراسیون همچنان خوابگاه تیم ملی است

رئیس فدراسیون بوکس گفت: دوستان تصور می کردند که ما از این کانکس ها استفاده نمی کنیم، اما با آنها صحبت کردیم و جابه جایی خوابگاه ملی پوشان لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون بوکس ایران سالیان سال است که در گوشه ای از استادیوم ورزشی شهید شیرودی تهران مستقر شده است، سال های زیادی است که توسط احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس کانکس هایی در گوشه ای از محوطه بیرونی فدراسیون قرار دارد که این کانکس ها برای اسکان ملی پوشان در این فضا در نظر گرفته شده است. متاسفانه رشته مظلوم بوکس، سال های زیادی است که از امکانات بسیار اندکی برخوردار است و در هر مقطعی بخشی از امکانات این فدراسیون المپیکی به شکل های مختلفی از دست این فدراسیون المپیکی خارج می شود.

شنیدهای حاکی از آن است که تنها خوابگاه تیم ملی بوکس در استادیوم شهید شیرودی(کانکس ها) هم گویا قرار بوده توسط مسئولان شرکت توسعه  و تجهیز جمع آوری شود، اما حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس بلافاصله پس از مطلع شدن از این ماجرا، اعتراض خود را به وزیر ورزش و جوانان اعلام می کند که ورود به موقع رئیس فدراسیون بوکس مانع این جابه جای می شود.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که آیا موضوع جمع آوری کانکس های فدراسیون بوکس توسط شرکت توسعه و تجهیز و تحویل آن به باشگاه پیکان صحت دارد یا خیر، گفت: در رابطه با این موضوع بلافاصله با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و با ورود وزیر ورزش و جوانان به این ماجرا خوشبختانه جابه جایی کانکس ها لغو شد.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا اعلام کرده اید که سالیان سال است که بوکس از این کانکس ها به عنوان خوابگاه استفاده می کند؟، گفت: بله، به هر حال این تنها خوابگاه فدراسیون بوکس است. دوستان در شرکت توسعه و تجهیز تصور می کردند که ما از این کانکس ها استفاده نمی کنیم، اما با آنها صحبت کردیم و باخبر شدند که همچنان از این امکانات  به عنوان خوابگاه استفاده می کنیم و جابه جایی کانکس ها لغو شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید