www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۵ 1393/10/14

هوادار، هواداریت رو ثابت کن!

همانطور که قبلا در خبرها اشاره شده بود، فدراسیون بین المللی جودو کلیه مبارزان، پزشکان، مربیان و اعضای رسمی فدراسیون های ملی را موظف به دریافت کارت های شناسایی کرده است. این افراد درصورت نداشتن این کارتها امکان شرکت در هیچ یک از مسابقات رسمی جودو در سال جدید میلادی را نخواهند داشت. به گزارش […]

همانطور که قبلا در خبرها اشاره شده بود، فدراسیون بین المللی جودو کلیه مبارزان، پزشکان، مربیان و اعضای رسمی فدراسیون های ملی را موظف به دریافت کارت های شناسایی کرده است. این افراد درصورت نداشتن این کارتها امکان شرکت در هیچ یک از مسابقات رسمی جودو در سال جدید میلادی را نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، اما در کنار این آی دی کارت های رسمی  که دریافت آن برای افرادی که ذکر شد اجباری است، برای علاقمندانی که در مسابقات به عنوان ورزشکار شرکت نمی کنند اما جزو هواداران جودو هستند هم کارتهای ویژه هواداری درنظر گرفته شده است. فدراسیون بین المللی هدف از صدور این کارتها را جمع کردن خانواده بزرگ جودو زیر یک سقف عنوان کرده است. به عبارتی این حرکت به ijf این امکان را می دهد که برای بسیج طرفداران جودو در مراسم یا برنامه های خاص یک آمار قابل اتکا داشته باشد. ارائه تخفیف ویژه برای استفاده از برنامه های خاصی که فدراسیون بین المللی برگزار می کند از دیگر مزایای این کارت برای هواداران خواهد بود.

اگرچه با توجه به گرانی ارز بسیار بعید است کسی در کشور ما خواهان تهیه چنین کارتی باشد، اما از آنجایی که به علت دردسترس نبودن کارتهای بانکی بین المللی در ایران، امکان ثبت نام انفرادی برای علاقمندان احتمالی وجود ندارد، و حالا که فدراسیون جودو کشور به هرحال مجبور است برای دریافت کارتهای شناسایی برای افراد رسمی و اعضای تیم اقدام کند، بد نیست در این مورد هم اطلاع رسانی کند تا اگر افرادی هم واقعا خواهان دریافت کارت هواداری از فدراسیون بین المللی هستند راه برایشان هموار شود.

اگرچه دریافت کارت هواداری کاملا اختیاری است، اما اگر در کشورهای دیگر از آن استقبال شود، بعید نیست که در آینده فدراسیون جهانی تعداد هواداران ثبت نام کرده در یک کشور را معیاری برای سنجش میزان محبوبیت جودو در آن کشور قرار دهد. موضوعی که می تواند در تصمیم گیری جهت موافقت یا عدم موافقت با میزبانی یک کشور در مسابقات مهم جهانی تاثیرگذار باشد.

ijfidcard

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.