www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۶ 1395/02/11

همایش روز جهانی تای چی با استقبال علاقمندان برگزار شد

همایش بزرگ ووشوکاران در روز جهانی تای چی با شعار یک جهان، یک نفس روز جمعه در پارک‌های مختلف تهران و شهرستان ها به صورت همزمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز جهانی «تای چی»  در پارک های تهران و شهرستانها همانند سایر کشورها همایشی بزرگ با حضور نزدیک […]

همایش بزرگ ووشوکاران در روز جهانی تای چی با شعار یک جهان، یک نفس روز جمعه در پارک‌های مختلف تهران و شهرستان ها به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز جهانی «تای چی»  در پارک های تهران و شهرستانها همانند سایر کشورها همایشی بزرگ با حضور نزدیک به ۱۰۰۰ نفره از اساتید، مربیان، مدال‌آوران، ورزشکاران و دوست‌داران ورزش تای‌چی و چی‌کنگ برگزار شد.
این همایش همانند سه سال گذشته در ایران و هجدهمین سال آن در جهان با هدف آگاهی‌بخشی به شهروندان درباره تاریخچه‌ غنی این هنر اصیل رزمی و ویژگی‌های سلامتی‌بخشی آن برگزار شد.
همچنین، تمرین‌های چی‌کنگ به عنوان یکی از شاخه‌های مورد استفاده در طب مکمل در جهان با حضور و مشارکت بالغ بر ۶۰۰ نفر از ورزشکاران و شهروندان حاضر در مراسم، اجرا شد. این بخش، هم‌چون‌ سال‌های گذشته مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.
از دیگر بخش‌های مراسم روز جهانی تای‌چی و چی‌کنگ که با شعار «یک جهان، یک نفس» برگزار شد، حضور تای‌چی‌کارانی از سراسر کشور و با برنامه‌های متنوع آموزشی و نمایشی، از جمله اجرای فرم‌های مختلف این رشته در سبک‌های گوناگون (از جمله سبک‌های یانگ و چن سنتی و استاندارد) در راستای اطلاع‌رسانی درباره‌ این رشته بود. اجرای گروهی فرم  ۲۴ یانگ تای چی با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از آقايان و بانوان تای چی کار، از شاخص ترین نمایش های اجرا شده در این همایش بود .
منبع: خبرگزاری مهر
Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.