www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۴ 1401/03/27

هروی: از انتخابی تیم ملی راضی‌ام/ درخشش جوانان نوید بخش روزهای خوب در کاراته است

سرمربی تیم ملی کاراته از کیفیت بالای رقابت‌های انتخابی تیم ملی ابراز رضایت کرد و گفت: درخشش جوانان نوید بخش روزهای هر چه بهتر در کاراته است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سید شهرام هروی در گفت‌وگوی، درباره برگزاری رقابت‌ انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: شاهد برگزاری رقابت‌های خوبی بودیم و مسابقات از حساسیت و کیفیت بالایی برخوردار بود. درخشش جوانان در این مسابقات و رسیدن به تیم ملی نوید روزهای هر چه بهتر برای کاراته ایران را می دهد.

سرمربی تیم ملی کاراته، افزود: در مجموع به لحاظ فنی از رقابت‌های انتخابی تیم ملی راضی بودم و همه نفرات حاضر در این مسابقات، باهمه توان به میدان آمدند و عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم برگزاری این مسابقات در نهایت ما را در رسیدن به بهترین ترکیب تیم ملی کمک کند و نتایج خوبی را در بازی‌های کشورهای اسلامی بگیریم.

وی درباره زمان معرفی ترکیب نهایی تیم ملی در بازی‌های کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: پنجم تیر در دو وزن باقیمانده ۸۴- و +۸۴ کیلوگرم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و با توجه به فرصت  باقی‌مانده تا آغاز بازی‌های کشورهای اسلامی، ترکیب تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام خواهد شد.

هروی درباره برنامه کادر فنی تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که آذر در ازبکستان برگزار می‌شود، گفت: بعد از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی با توجه به زمان خوبی که تا آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا داریم، درباره برنامه‌های پیش رو تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

آخرین اخبار