www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۶ 1402/05/30

هاشمی: تکواندوی ایران در حال پوست‌اندازی است/ باید به روزهای اوج تکواندو بازگردیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تکواندوی ایران در حال پوست‌اندازی است، گفت: باید به روزهای اوج تکواندوی کشور بازگردیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو قبل از حضور در بازی‌های آسیایی با اشاره به اینکه تکواندو یکی از سه رشته مدال‌آور و افتخارآفرین ایران در المپیک است، اظهار کرد: کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو سه رشته اصلی و مدال‌آور ایران در المپیک‌اند و در سنوات گذشته برای اینکه تکواندو به این جایگاه برسد زحمات زیادی کشیده شده است.

او ضمن قدردانی از زحمات محمد پولادگر در فدراسیون تکواندو گفت: پس از وی هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون کارش را آغاز کرد و همان طور که می‌دانید به عنوان سرمایه ورزش کشور و پرافتخارآفرین مدال‌آور المپین ایران قبل و بعد از انقلاب است.

هاشمی با بیان اینکه مدیریت تکواندوی ایران در سطح دنیا شناخته شده است، عنوان کرد: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به عنوان حامی و پشتیبان رشته تکواندو تمام تلاش خود را برای دلگرمی خانواده بزرگ تکواندو به کار خواهند بست.

او با اشاره به اینکه رشته تکواندو و قهرمانان آن در حال پوست‌اندازی‌اند، بیان کرد: میانگین سنی تکواندو زیر ۲۰ سال است و می‌طلبد که تلاش‌های بیشتری صورت گیرد و تکواندوی ایران به روزهای اوجش بازگردد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هر چند کسب مدال برای ورزش ایران مهم است اما مهم‌ترین موضوع توجه به مسائل اخلاقی و رفتاری است، گفت: مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی برای کشور و به منظور کسب سهمیه بسیار مهم و تمام تلاش کادر فنی تکواندو کسب نتیجه و مدال‌آوری است اما باید بدانیم مسائل اخلاقی و رفتاری ورزشکاران به عنوان نمایندگان ورزش کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

آخرین اخبار