www.khabarrazmavar.ir

تلاش می کنم الگوی خوبی باشم ؛

شناسه خبر : ۱۴:۴۷ 1399/03/26

هادی پور: افتخار می‌کنم در بین بهترین های جهان هستم

عضو تیم ملی تکواندو ایران با بیان اینکه افتخار می کند نامزد بهترین تکواندوکار دانش آموزی جهان شده است، گفت: ورزش باید مردم را در سراسر جهان ادغام کند و این آرزوی مطلق من است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون جهانی تکواندو آرمین هادی پور را به دلیل دریافت سه مدال طلا در مسابقات یونیورسیاد شایسته دریافت بهترین تکواندوکار دانش آموزی دهه اخیر دنیا دانست. از این رو سایت فدراسیون جهانی مصاحبه ای را با هادی پور انجام داده است که در پی می خوانید:

* فدراسیون جهانی تکواندو: تبریک می گویم، آرمین! واکنش شما در مورد نامزد شدن در بین بهترین ورزشکاران دانشجویی دهه اخیر برای FISU چیست؟

آرمین هادی پور: افتخارآمیز است. احساس غرور، افتخار و مسئولیت می کنم.  حسِ مسئولیت نسبت به کشورم و FISU دارم. هنگامی که شما به عنوان یکی از بهترین دانش آموزان ورزشکار انتخاب می شوید، بسیاری از دانش آموزان و ورزشکاران شما را به عنوان الگوی خود تصور می کنند. تمام رفتارهای شما در زندگی حرفه ای و حتی زندگی شخصی توسط دیگران مورد توجه قرار خواهد گرفت. تمام تلاش خود را کردم تا در حرفه خود الگوی قابل قبولی باشم.

کدام کار شما ویژگی منحصر بفردی داشته است؟

– وظیفه دارم که نقش دانش آموزی و ورزشکاری را کامل انجام دهم. مهمترین مأموریت دانش آموز یادگیری است نه تسلیم شدن. مهمترین ماموریت یک ورزشکار می تواند نشانگر اهمیت داشتن سبک زندگی سالم برای همه افراد باشد. من به عنوان یکی از ورزشکاران دانشجویی دهه FISU، می خواهم پیام ورزش را منتشر کنم: ورزش باید مردم را در سراسر جهان ادغام کند و این آرزوی مطلق من است.

منفعت ترکیب ورزش و تحصیل چیست؟

– ورزش می تواند مکمل مطالعه باشد. هنگامی که یک ورزشکار هستید، این امر به طور مستقیم بر کیفیت مطالعه تأثیر خواهد گذاشت. برای ایجاد یک ذهن سالم به یک بدن سالم نیاز داریم. و از نظر من، من باید ذهن و بدن خود را به بهترین شکل توسعه دهم تا سعادت کسب کنم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید