www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۵۳ 1397/03/13

نیش عقرب زهر نداشت!

ریکو ورهوون با غلبه بر برستواچ همچنان قهرمان سنگین وزن گلوری باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد GLORY 54 دیشب به میزبانی Genting Arena بیرمینگهام،انگلستان برگزار شد.

در مهمترین مبارزه شب که مبارزه عنوان قهرمانی سنگین وزن گلوری بود،ریکو ورهووِن مدافع عنوان قهرمانی این دسته به مصاف نفر هفتم سنگین وزن یعنی ملادن برستواچ از کرواسی رفت. برستواچ مشهور به “نیش عقرب” (که به دلیل ضربات های کیک چپش به او این لقب را داده اند) برای دومین بار به مصاف ریکو می رفت که نخستین تقابل آنها به رویداد GLORY 28 پاریس بازمی گشت که در آن مبارزه ورهوون با امتیاز پیروز مبارزه شده بود.با به صدا در آمدن زنگ شروع راند، ریکو روند همیشگی خود را آغاز کرد و با استفاده از ضربات مشت خود (گاهاً ضربات ترکیبی مشت) و استفاده از لوکیک های پرقدرت و پوش کیک هایش امتیاز راندها را یکی پس از دیگری جمع آوری می کرد و این در حالی بود که مهمترین سلاح برستواچ یعنی همان ضربات مشهور های کیک چپش به خوبی توسط قهرمان بی اثر شده بود وریکو هوشمندانه آن را از کار انداخته بود. پس از پنج راند مبارزه ریکو ورهوون با رای متحد داوران پیروز شد و برای هفتمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

با اعلام رسمی گلوری مبارزه بعدی ریکو در رویداد GLORY 59 به تاریخ ۷ مهر ۹۷ (۲۹ سپتامبر ۲۰۱۸) و به میزبانی استادیوم پنجاه و سه هزار نفری “یوهان کرویف آرنا” آمستردام خواهد بود. مبارزه ای که با احتمال قوی ریمچ بین ریکو و بدر هاری‌ خواهد بود چون بدون شک تنها مبارزه کیک بوکسینگ در حال حاضر است که توانایی پرکردن این ورزشگاه را دارد.

به هر روی مبارزه مهم دیگر رویداد گلوری ۵۴ مبارزه عنوان قهرمانی دسته ولترویت بین قهرمان این دسته یعنی هاروت گریگوریان و چلنجر این وزن علیم نبی اِف بود.نبی اف آذربایجانی که با غلبه بر نیکی هُلزکن و سدریک دومبه (قهرمانان اسبق گلوری) بین طرفداران کیک بوکسینگ شناخته تر شده بود برای خلق یک شگفتی و کسب قهرمانی ولترویت قدم به رینگ گذاشت و در سوی دیگر گریگوریان‌ ارمنی هدفی جز نخستین دفاع از عنوان قهرمانی اش نداشت.با شروع مبارزه نبی اف با توپ پر به سراغ قهرمان رفت و با برتری قد و قامتی که نسبت به هاروت داشت سعی در تحت فشار قرار دادن او داشت که تا حدودی در این امر موفق هم بود اما تجربه گریگوریان‌ اجازه ادامه این روند را به فایتر آذربایجانی نداد و رفته رفته کنترل مبارزه به دست قهرمان افتاد و در نهایت پس از پنج راند مبارزه نفس گیر هاروت گریگوریان با امتیاز پیروز مبارزه شد.
اما مبارزات دیگری نیز در این مسابقات برگزار شد که نتایج آن بدین شرح می باشد:

مبارزات بخش سوپرفایت:

ولترویت: جِیمی بِیتز (انگلیس) با رای متحد داوران بر تامی کینگ (انگلیس) غلبه کرد.
ولترویت: مارک تینز (انگلیس) با امتیاز داوید بلاژکه (لهستان) را مغلوب ساخت.
سبک وزن: الویس گَشی (کوزوو) با رای متحد داوران ویلیام گُلدی گالووِی (انگلیس) را شکست داد.
سبک وزن: مارات گریگوریان (ارمنستان) هم به همین ترتیب بر لیو شو (چین) پیروز شد.
ولترویت: آدام هَتفیلد (انگلیس) با رای نامتحد داوران ریچارد آبراهام‌ را از پیش رو برداشت.
سبک وزن: جاش جانسی (کانادا) هم‌ به همین طریق کریستین بایا (آنگولا) را مغلوب ساخت.
نیمه سنگین وزن: دَنیو ایلونگا (کنگو) با امتیاز بر فریزر ویتمَن (انگلیس) پیروز شد.

مبارزات اصلی:

پَروزن: چِنگلونگ ژانگ (چین) با رای متحد داوران بر آدرین ماکسیم‌ (رومانی) چیره شد.
پر وزن: مبارزه بِیلی ساگدن (انگلیس) و الکسی اُلیانوف (روسیه) بدون نتیجه پایان‌ یافت.
مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت: هاروت گریگوریان (ارمنستان) با رای متحد داوران بر علیم‌ نبی اِف (جمهوری آذربایجان) غلبه کرد.
مبارزه عنوان قهرمانی سنگین وزن: ریکو ورهوون (هلند) با امتیاز ملادن برستواچ (کرواسی) را شکست داد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید