www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۹ 1397/04/11

نبرد پادشاهان در UFC 226

میوچیچ برای چهارمین دفاع از عنوان قهرمانی خود DC را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور‌ ، رویداد UFC 226 بامداد یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷ به وقت کشورمان (شنبه شب ۷ جولای ۲۰۱۸ به وقت محلی) و به میزبانی T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار خواهد شد.
در مهمترین مبارزه این مسابقات استیپه میوچیچ کروات قهرمان دسته سنگین وزن UFC به مصاف دنیل کورمایر قهرمان دسته نیمه سنگین وزن می رود.میوچیچ پس از به دست آوردن کمربند قهرمانی سنگین وزن سه بار پیاپی از عنوانش دفاع کرده و کورمایر چالشی جدید برای وی در راستای دستیابی به چهارمین دفاع از کمربندش خواهد بود.در سمت مقابل کورمایر پس از حضور موفق در نیمه سنگین وزن در تجربه ای جدید به یک وزن بالاتر آمده تا کمربند میوچیچ را هدف قرار دهد که البته کار بسیار مشکلی پیش روی DC خواهد بود.
در دیگر مبارزه مهم،مکس هالووی مدافع عنوان قهرمانی دسته پر وزن UFC برایان اُرتِگا پیش روی خواهد داشت.هالووی پس از دو پیروزی پیاپی‌ برابر ژوزه آلدو (مبارزه بر سر عنوان و مبارزه دفاع از عنوان) اکنون برای دومین دفاع از کمربند قهرمانی خود به مصاف T-city می رود که تاکنون شکستی را تجربه نکرده و رقیبی سرسخت و قابل تامل برای هالووی محسوب می شود.
سوپرفایت بین گوکان ساکی و خلیل رانتری هم که قرار بود در UFC 219 برگزار شود و به دلیل مصدومیت ساکی لغو شد اکنون در فایت کارت اصلی UFC 226 گنجانده شده و حتما مبارزه دیدنی خواهد بود.

لیست کامل مبارزات UFC 226 بدین ترتیب خواهد بود:

مبارزات مقدماتی شماره یک:
ولترویت: پُل فِلدِر با مایک پِری
کاه وزن بانوان: جِیمی مویل با امیلی ویتمایر
سبک وزن: لندو واناتا با دراکار کلوزه
سبک وزن: دَن هوکر با گیلبِرت بِرنس

مبارزات مقدماتی شماره دو:
ولترویت: کورتیس میلندر با مکس گریفین
خروس وزن: رافائل آسونسیائو با راب فونت
میان وزن: یوریا هال با پائولو کاستا

مبارزات اصلی:
نیمه سنگین وزن: گوکان ساکی با خلیل رانتری جونیور
سبک وزن: مایکل چیزا با آنتونی پتیس
سنگین وزن: فرانسیس انگانو با دِرِک لوئیس
مبارزه عنوان قهرمانی پر وزن: مکس هالووی با برایان اُرتگا
مبارزه عنوان قهرمانی سنگین وزن: استیپه میوچیچ با دنیل کورمایر

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید