www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۰ 1398/12/13

نبرد سوم جیپسی کینگ و بمب افکن برنزی در تابستان!

فیوری و وایلدر اواخر تیر ماه ۹۹ در لاس وگاس برای سومین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، اگر شاهد دو مبارزه پیشین بین تایسون فیوری (۳۰-۰-۱) و دیانتِی وایلدر (۴۲-۱-۱) دو غول سنگین وزن بوکس بوده باشید مطمئناً هیجان را با تمام وجود حس کرده اید و از آن لذت بردید. اگر این طور است باید بگوییم که این مبارزه یک سکانس سومی هم خواهد داشت که در تابستان پیش رو شاهدش خواهیم بود.
طبق یک بند در قرارداد مبارزه دوم بین وایلدر و فیوری، بمب افکن برنزی در صورت باخت می تواند در فاصله ۳۰ روز درخواست یک مبارزه دیگر برابر فیوری را بدهد که بنا به گفته شنی فینکل مدیر برنامه های وایلدر این اتفاق رخ داده است و آنها بار دیگر رخ در رخ یکدیگر خواهند ایستاد‌.
بر این اساس فیوری و وایلدر بامداد یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹ و در لاس وگاس ایالات متحده امریکا برای سومین تقابلشان قدم به رینگ خواهند گذاشت.
مبارزه اول بین دو بوکسر دسامبر سال ۲۰۱۸ برگزار شد که پس از ۱۲ راند مبارزه رای داوران مساوی بود.
مبارزه دوم هم فوریه امسال برگزار شد که تایسون فیوری در یک مبارزه یک طرفه موفق شد با ناک اوت فنی وایلدر را شکست دهد و قهرمان جدید سنگین WBC شود.

نظر شما درباره سومین مبارزه بین فیوری و وایلدر چیست؟ آیا اصلاً خواهان برگزاری سومین نبرد بین آنها هستید؟ پیش بینی شما درباره مبارزه سوم بین آنها چیست؟ کدام یک برنده این مبارزه خواهد بود؟

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.