www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۱ 1398/07/03

نبرد بزرگ GGG و تکنسین در نیویورک!

گنادی گُلُوکین قزاق و سرگی دِرِویانچنکو اوکراینی برای کسب عناوین میان وزن به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سالن مدیسون اسکوئر گاردن نیویورک بامداد یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸ میزبان یک نبرد دیدنی بوکس از دسته میان وزن خواهد بود.
جایی که گنادی گلوکین (۳۹-۱-۱) ملقب به “GGG” بوکسر ۳۷ ساله قزاقزستانی و سرگی درویانچنکو (۱۳-۱) مشهور به “تکنسین” بوکسر ۳۳ ساله اوکراینی می بایست رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.
گلوکین قهرمان سابق میان وزن بوکس دنیا پس از باخت به کانلو آلوارز کمربندهای قهرمانی خود را از دسته رفته دید و پس از آن مبارزه توانست استیو رولز کانادایی را با ناک اوت شکست دهد تا اکنون فرصت این را داشته باشد تا با پیروزی برابر درویانچنکو عنوان بلاتصدی IBF و همچنین IBO را به دست آورد.
در سمت مقابل درویانچنکو هم همانند گنادی تنها یک باخت در کارنامه حرفه ای خود دارد و آن هم یک باخت با رای غیر متحد داوران بود که برابر دنیل جِیکوبز رقم خورد.
اکنون هر کدام از دو بوکسر این فرصت را دارد که با غلبه بر دیگری ضمن قرار دادن عدد ۲ برابر تعداد باخت ها دو کمربند قهرمانی IBF و IBO دسته میان وزن را تصاحب کند.

برای مشاهده پخش زنده این رویداد به این صفحه مراجعه کنید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.