www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۳۴ 1400/03/02

نبرد اسطوره برابر قهرمان بی شکست در لاس وگاس

پاکیائو و اسپنس جونیور در یک از نبردهای بزرگ بوکس در سال ۲۰۲۱ ، تابستان امسال رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، با وجود تلاش فراوان مایکی گارسیا و تیم او برای تدارک یک مبارزه برابر پکمن افسانه ای ولی حالا با تایید رسمی PBC و FOX ارول اسپنس جونیور قهرمان دسته ولترویت و دارنده عناوین IBF و WBC این دسته در تاریخ یکشنبه ۳۱ مرداد می بایست با مِنی پاکیائو اسطوره فیلیپینی دنیای بوکس قدم به رینگ بگذارد.

پاکیائو ۴۲ ساله با رکورد ۶۲ پیروزی- ۷ شکست و ۲ تساوی، پس از پیروزی آخرش برابر کِیث ثورمن در جولای سال ۲۰۱۹ و به دست آوردن عنوان قهرمانی سوپر ولترویت WBA دیگر در هیچ مبارزه ای حضور پیدا نکرد و به همین دلیل WBA او را از این عنوان قهرمانی خلع کرد.

در سمت مقابل ارول اسپنس جونیور (۲۷ پیروزی – ۰ شکست) قهرمان سی و یک ساله امریکایی قرار دارد که تاکنون شکستی در کارنامه خود نداشته و بیست و یک پیروزی از مجموع بیست و هفت پیروزی او با ناک اوت همراه بوده است. او از سال ۲۰۱۷ و پس از شکست دادن کِل بروک عنوان قهرمانی IBF ولترویت را در اختیار دارد و کمربند سبز رنگ WBC را نیز در سال ۲۰۱۹ و با غلبه بر شان پورتر به دست آورد.

ارول اکنون باید رینگ مبارزه را با یکی از افسانه های زنده و فعال دنیای بوکس سهیم شود که اگر چه سن و سال زیادی دارد ولی هیچوقت نباید دست کم گرفته شود و کوچکترین غفلتی ممکن است عدد یک را برابر تعداد باخت های اسپنس جونیور قرار دهد. قهرمان بی شکست دنیای بوکس امیدوار است با تکیه بر قدرت، سرعت و قد و قامت بلندتر و دست های کشیده ترش نسبت به ‘پک من’ پیروزی دیگری به تعداد بردهایش اضافه کند. مبارزه ای که از هر لحاظ یکی از حساس ترین مبارزات سال ۲۰۲۱ خواهد بود و سالن MGM Grand Garden Arena میزبان این رویداد بزرگ است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید