www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۳ 1396/10/05

ناک اوت طرفداران حسینی روی رینگ انتخابات/ ثوری جانشین حکومت ۲۶ ساله

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس امروز ۵ دی ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و سرانجام تیر هواداران روح الله حسینی به سنگ خورد و حسین ثوری به عنوان جانشین احمد ناطق نوری انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس برای جانشینی احمد ناطق نوری بعد از ۲۶ سال در صندلی ریاست از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۵ دی ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمدرضا داورزنی ، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که این روزها به دلیل تعدد انتخابات فدراسیون ها روزهای پرکاری را دارد، ریاست مجمع را بر عهده داشت. رباب شهریان نماینده کمیته بود و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشت.

فدراسیون بوکس از دهم مردادماه و بعد از کناره گیری احمد ناطق نوری که سال ها بر مسند ریاست آن تکیه زده بود با سرپرستی افشین داوری اداره می شد.

طرفداران روح الله حسینی از همان ابتدا و بعد از ثبت نام افشین داوری از آنجا که وی را جدی ترین رقیب خود می دانستند سعی بر آن داشتند که با جوسازی و اعلام اینکه برگزاری انتخابات ناعادلانه است، حتی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل درب وزارت ورزش و جوانان مانع از رای آوردن داوری شوند.

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان که پیش از این تاکید کرده بود انتخابات با رعایت کامل عدالت برگزار می شود، روز شنبه اعلام کرد که سرپرست فدراسیون بوکس به منظور برقراری عدالت، در انتخابات شرکت نخواهد کرد! بعد از این سخنان خیال طرفداران حسینی تا حدودی راحت شد و چند روز نفس راحت کشیدند.

اما بعد از افشین داوری، حسین ثوری رئیس پیشین هیئت بوکس سیستان و بلوچستان را می شد جدی ترین رقیب انتخاباتی حسینی معرفی کرد و همین عاملی بود تا باز هم طرفداران حسینی آرام ننشسته و با جوسازی ها سعی کنند برای کاندیدای مورد نظر خود رای جمع کنند هر چند همه تلاش ها بی فایده ماند.

انتخابات امروز فدراسیون بوکس قرار بود با حضور ۶ کاندیدا به نام های بهزاد کتیرایی، حسین ثوری، فرهاد نیکوخصال، روح الله حسینی، بدرالملوک کهرنگی و حسین فشی برگزار شود.

بدرالمولک کهرنگی تنها کاندیدای بانوی انتخابات بوکس، که از ابتدا هم دلیل حضورش در این جدال انتخاباتی ابهام آمیز به نظر می رسید، در مجمع امروز غایب بود. فرهاد نیکوخصال دیگر کاندیدای غایب در مجمع امروز بود.

بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون ووشو و یکی از کاندیداهای سرشناس انتخابات، به نفع حسین ثوری کنار کشید. هر چند پیش بینی می شد حسین فشی هم به نفع یکی از کاندیداها کنار برود اما وی تا آخر ایستاد و شانسش را برای به دست گرفتن سکان هدایت فدراسیون بوکس امتحان کرد.

در نهایت انتخابات بین سه کاندیدا، حسین ثوری، روح الله حسینی و حسین فشی برگزار شد و ثوری با کسب ۲۳ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون بوکس در چهار سال آتی انتخاب شد.

روح الله حسینی باوجود تمامی زحمات هوادارانش تنها ۱۵ رای آورد و نتوانست ثوری را ناک اوت کند.

ثوری اولین کسی است که به حکومت ۲۶ ساله احمد ناطق نوری در فدراسیون تکواندو خاتمه داد و وی به طور حتم در مقابل مخالفانش کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

بهنام نکیسا، پدر نیما نکیسا و از داوران بین المللی بوکس درباره حسین ثوری گفت: کسی که هم قهرمان بوده، هم مربی و داور، رئیس هیئت و هم مدیری موفق و کارآمد فقط حسین ثوری است و هیچ کدام از دیگر کاندیداها همه این محاسن را نتوانسته بود یکجا در خود جمع کند و به درجه کمال برساند، او کاملا واقف بر مشکلات استان ها به عنوان رئیس هیئت استانی محروم است.

وی اضافه کرد: ثوری مشکلات مربیان به عنوان مربی موفقی که قهرمانان ملی و بین المللی زیادی تربیت نکرده را به خوبی می شناسد ، با مشکلات داوران به عنوان داوری بین المللی و موفق در کشور بیگانه نیست و بر پیچ و خم های مدیریتی و نحوه غلبه برآنها به خوبی آگاه است و بدون شک بهترین گزینه برای جانشینی ناطق نوری انتخاب شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید