www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۱ 1400/04/06

ناکاتانی حریف ماتریکس نشد + فیلم

واسیل لوماچنکو با ناک اوت فنی در راند نهم ماسایوشی ناکاتانی را از پیش رو برداشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مبارزه حساس بوکس بین واسیل لوماچنکو اوکراینی و ماسایوشی ناکاتانی از ژاپن بامداد امروز به میزبانی “ویرجین هتلز” در لاس وگاس برگزار شد.

این اولین مبارزه لوماچنکو پس از باخت به تئوفیمو لوپز و از دست دادن کمربندهای قهرمانی بود. حریف لوما ماسایوشی ناکاتانی تنها یک باخت در کارنامه داشت و آن هم برابر همین تئوفیمو لوپز بود.

لوماچنکو در این مبارزه بر عکس مبارزه قبلی با جا به جایی و حرکات پا و سرعت بالایش ناکاتانی را به درد سر انداخت و نبض مبارزه را به طور کامل در اختیار داشت.

تغییرات مهم در روند این مبارزه از راند پنجم و وقتی که لوماچنکو چپ گارد با ضربات چپش سمت راست صورت ناکاتانی را که در مبارزات قبلی آسیب دیده بود مورد اصابت قرار داد، رقم خورد. لوما با این ضربات یک بار در این راند ناکاتانی را به کف رینگ انداخت ولی بوکسر ژاپنی از جا بلند شد و به مبارزه ادامه داد.

آسیب دیدگی حدقه چشم ناکاتانی رفته رفته عملکرد او را تحت تاثیر قرار داد و لوماچنکو همانند کوسه ای که بوی خون را در آب استشمام می کند از این آسیب دیدگی کاملاً اطلاع داشت و به حجم حملاتش به محل آسیب دیده افزود تا اینکه در راند نهم با دخالت داور مبارزه کار به نفع لوماچنکو به پایان رسید.
بوکسر اوکراینی با این پیروزی رکوردش را به ۱۵-۲ ارتقا بخشید و ضمناً خواهان یک مبارزه دیگر برابر تئوفیمو لوپز شد.

“همه دیدند که چطور برنده شدم و همه منتظر یک ریمچ هستند. پس بریم که ترتیب ریمچ را بدهیم. می دانم که او یک مبارزه پیش رو دارد ولی پس از آن من منتظرم تا در دسامبر یا ژانویه یا حتی فوریه با او مبارزه کنم.”

آخرین اخبار