www.khabarrazmavar.ir

یونیورسیاد جهانی دانشجویان؛

شناسه خبر : ۲۲:۲۳ 1398/04/18

میرهاشم حسینی موفق به کسب مدال طلا شد/برنامه روز دوم

در ادامه سی امین دوره بازیهای یونیورسیاد جهانی دانشجویان، عضو تیم ملی تکواندو ایران موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه رقابتهای تکواندو در این دوره از بازیها که در ناپل ایتالیا جریان دارد، امروز سه شنبه ۱۸ تیرماه تکواندوکاران در اوزان ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان به میدان رفتند که تیم کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا شد.

میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست «آچیتخو» از مغولستان را ۳۰ بر ۸ قبل ا) پایان راند دوم شکست داد و سپس «چیاهسین هو» از چین تایپه را ۲۵ بر ۱۱ از پیش‌رو برداشت. وی در ادامه «دنی آندرون» از کرواسی را ۲۹ بر ۴ و در پایان راند دوم شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی برابر ۳۳ بر ۱۷ بر «کیونگ دئوک کیم» از کره‌جنوبی به پیروزی رسید و در مبارزه پایانی هم «سی محمد کتبی» از بلژیک را ۲۰ بر ۳) شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم در اولین دیدار و راند طلایی برابر «وی تینگ لیو» از چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ضمن اینکه زهرا شیدایی با شکست ۹ بر۸ مقابل «یوجین کیم» از کره‌جنوبی باخت و در یک قدمی کسب مدال از گردونه خارج شد.

برنامه روز دوم مبارزات تکواندو

فردا پنجشنبه در ادامه این رقابتها پیکارهای اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور تنها نماینده کشورمان در روز دوم این رقابت‌ها است. وی پس از یک دور استراحت در نخستین گام با برنده مبارزه ترکیه و چین تایپه دیدار خواهد کرد و پس از آن نیز به مصاف یکی از نمایندگان عربستان و ازبکستان میرود.

آخرین اخبار