www.khabarrazmavar.ir

در رقابتهای جهان بلاروس؛

شناسه خبر : ۱۰:۴۰ 1396/02/15

موی تای کاران ایران رقبای خود را شناختند

رقابتهای موی تای قهرمانی جهان از امروز با حضور نمایندگان ۵۰ کشور دنیا از جمله تیم های مردان و بانوان ایران در مینسک بلاروس آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در این دوره از مسابقات بیش از ۳۰۰ رزمی کار از ۵۰ کشور جهان به مدت ۸ روز برگزا خواهد شد. تیم ملی کشورمان با ۹ ورزشکار در بخش مردان و ۲ ورزشکار در بخش بانوان در این رقابتها حضور دارد.

مراسم قرعه کشی این رقابتها عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. بر همین اساس  سمیه خزایی در زون ۵۴- کیلوگرم دور نخست به دیدار نماینده بلاروس می رود و در صورت برتری با برنده مبارزه کانادا و روسیه پیکار می کند. دور نخست با نماینده جزایر موریس پیکار می کند و در صورت برتری برنده مبارزه بلاروس و هنگ کنگ را پیش رو خواهد داشت.

در بخش مردان ودر وزن ۴۸- کیلوگرم مرتضی سرداریان دور نخست استراحت دارد و سپس برنده مبارزه ترکیه و بلاروس را پیش رو دارد. حسین مهدیزاده در وزن ۵۴- کیلوگرم «سراودان» از اندونزی را پیش رو دارد و سپس با برنده قزاقستان و کانادا مبارزه می کند. در وزن ۶۰- کیلوگرم علی زرین فر دور نخست به مصاف «پراویت چلناک» از تایلند می رود و سپس با برنده مبارزه مولداوی و بلاروس مبارزه می کند.

کاوه سلیمانی در وزن ۶۷- کیلوگرم «جاناتان پولوسان» از فیلیپین را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده پیکار روسیه و قرقیرستان می رود. ایوب ساکی در وزن ۷۵- کیو گرم در اولین دیدار بای با «نورمحمد» از مالزی پیکار کند و در صورت برتری به مصاف آلمان روسیه و آلمان خواهد رفت. مجید هاشم بیگی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی ایران در اولین دیدار باید با «موچت نانک» از ترکیه پیکار کند و در صورت غلبه بر این رقیبا به مصاف برنده مبارزه لهستان و تایلند برود.

در وزن ۸۶- کیلوگرم علی تکلو دور نخست به دیدار نماینده کشور میزبان می رود و در صورت برتری با برنده کانادا و قزاقستان مبارزه می کند. در وزن ۹۱- کیلوگرم سینا کریمیان دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس با برنده مبارزه جمهوری چک و روسیه مبارزه می کند. ایرج عزیرپور هم در وزن ۹۱+ کیلوگرم ابتدا به دیدرا «شلیپوف» از روسیه می رود و سپس با برنده مبارزه بلغارستان و کره جنوبی مبارزه می کند.

این دوره از مسابقات از امروز در مینسک بلاروس آغاز و تا هشت روز به طول خواهد انجامید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.