www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۴ 1396/07/23

موساسی: زندگی در بلاتور آسان تر است

فایتر ایرانی – ارمنی سابق UFC از حضور در سازمان بلاتور احساس خوشحالی می کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، گگارد موساسی فایتر سابق یو اف سی و از مدعیان قهرمانی دسته میان وزن این سازمان پس از به بن بست رسیدن بر سر عقد قرارداد جدید با شرایط مطلوب راهی قفس سازمان رقیب یعنی Bellator شد.

گگارد در گفتگو اخیرش با MMA Junkie از شرایط جدیدش در بلاتور و احساسش گفت :”زندگی در بلاتور آسان تر است.من حتی توانستم دوستانم را نیز به اینجا بیاورم و رفتاری که با من می شود فوق العاده است. احساس می کنم که بلاتور فضایی برای رشد است، نه تنها برای من بلکه برای کل مجموعه! من در یو اف سی یک ماهی کوچک بودم اما در بلاتور ماهی بزرگی هستم و این دلیلی است که می خواهم نقشم را برای رشد با بلاتور ایفا کنم. یک ارتباط خوب در اینجا وجود دارد که در یو اف سی وجود نداشت. اینجا یک مجموعه است که شبیه به کارخانه می باشد. همراه با بلاتور من بخشی از یک خانواده هستم پس من سعی خواهم کرد بهترین کار را انجام دهم و همراه با خانواده رشد کنم”.

موساسی در ادامه درباره تفاوت روند کار بین UFC و بلاتور گفت: “من به آنها درباره عادلانه نبودن پرداختی ها و عادلانه نبودن دادن فرصت مبارزه عنوان قهرمانی بسیار انتقاد می کردم. آنها به اسامی بیشتر توجه می کنند و کسی را که آنها احساس کنند می توانند به عنوان یک ستاره بسازند در نهایت کسی است که بهترین فایتر خواهد شد. چنین مسائلی در آنجا وجود دارد مثلاً من برای به دست آوردن فرصت مبارزه بر سر عنوان قهرمانی احتمالاً با لوک راکهولد باید مبارزه می کردم و همچنین با یوئل رومو چون گزینه بعدی رابرت وایتیکر بود. این راه سختی پیش روی من برای رسیدن به کمربند بود ولی در عوض برای بسیاری یک راه آسان در نظر گرفته می شد. آنها به فایترهایی که دوست دارند مبارزاتی آسان و متناسبی را می دهند تا روند پیروزیشان را نگه دارند. برای مثال درباره کانر مک گرگور باید بگویم که احتمالاً نبرد سومش در برابر نیت دیاز رخ خواهد داد! چرا؟ چون می خواهند کانر روی روند برد باشد و مبارزه در برابر خبیب نورماگومدوف یا تونی فرگوسن خواسته آنان را تامین نمی کند! اینها چیزهایی هستند که شما به عنوان یک فایتر احساس می کنید و این خسته کننده است”.

موساسی نخستین مبارزه اش برای سازمان بلاتور را در بامداد شنبه ۲۹ مهر ۹۶ به وقت کشورمان (جمعه شب ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ به وقت محلی) در رویداد Bellator 185 و در برابر الکساندر شلمنکو فایتر ۳۳ ساله روسی و قهرمان سابق دسته میان وزن بلاتور تجربه خواهد کرد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید