www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۹ 1398/11/26

مهیار قاسمی : خود هيچكس نيستم، فقط خدا مرا به اينجا رساند

از سن 8 سالگی رزمی را شروع کرد و از سال 1380 در مسابقات استانی و کشوری شرکت کرد و درسال 1383 به تیم ملی فول تکواندو ایران دعوت شد. در سال 1386 قهرمان جهان در کشور ترکیه در رشته فول کنتاکت و کیک بوکسینگ شد و کمربند طلایی مسابقات را نیز کسب کرد و در سال 1387 قهرمان مسابقان آسیایی در کشور تاجیکستان شد. مهیار قاسمی دارای مدرک فوق لیسانس الکترونیک نیز هست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، استاد قاسمی در گفتگوی کوتاهی با ما گفت: در حال حاضر در چند مجموعه مشغول مربیگری می باشم ، شاگردانم از مبتدی تا حرفه‌ای میباشند که برای مسابقات کشوری و برون مرزی آماده‌شان می کنم و در کنار این کار هم یک تیم حفاظت دارم که برای محافظت از اشخاص و امنیت اماکن عمومی تعلیم می بینند.

افتخارات:
_قهرمان مسابقات جهاني در رشته كيك بوكسينگ و فول كنتاكت در سال 2007
_داراي كمربند طلايي مسابقات قهرمان جهاني فول كنتاكت
_قهرماني مسابقات آسيايي 2008 تاجيكستان
_قهرمان چند دوره مسابقات بين المللي،كشوري و استاني
_داراي مدرك بين المللي مربيگري فول تكواندو از آلمان و فول كيك بوكسينگ از فدراسيون ورزشهاي رزمي جمهوري اسلامي ايران و فول كنتاكت ازانجمن پيشگامان هنرهاي رزمي ايران
_داراي حكم مربيگري ورزشهاي رزمي و فيتنس از مركز آموزش و تحقيقات FIMA انگليس
_حكم مربيگري و دان 5 كيوكشين كاراته از فدراسيون تركيه
_داور بين المللي مسابقات رينگي و آزاد
_مربي نانچيكو از مدرسه مركزي نانچاكو در سازمان ملي جوانان ايران
_كارشناس هنرهاي رزمي در سمينار 2010 ايتاليا-رم
_قهرمان مسابقات فوق حرفه اي 2011 MMA آلمان-مونيخ
_داراي مدرك دكترا از International university of martial art آمريكا
_دان 5 بوگي از فرانسه

مهیار قاسمی در ادامه افزود: مهدی علیزاده یکی از شاگردان خیلی خوب من که دارای دان ۲ کیک بوکسینگ و حکم مربیگری نیز می باشند . ایشان در حال حاضر مشغول به آماده سازی برای مسابقات برون مرزی هستند.

مهدی علیزاده متولد سال ۱۳۶۰ و از سال ۱۳۸۵ ورزش های رزمی را زیر نظر استاد مهیار قاسمی شروع کردم و دارای دان ۲ کیک بوکسینگ و فول تکواندو می باشم. همچنین حکم مربیگری خود را در سال ۱۳۹۱ از فدراسیون ورزش های رزمی دریافت کرده ام. در حال حاضر هم برای مسابقات بین المللی آماده می شوم. در کنار این تمرینات دفاع شخصی و بادیگاردی را زیر نظر استاد مهیار قاسمی تعلیم می بینم و برای بالا بردن سطح مربیگری خود نیز می خواهم در سمینارهای بین المللی شرکت کنم.

: Chandel telegram

Mahyarghasemi2007

www.mahyarghasmei.ir

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید