www.khabarrazmavar.ir

با غیبت دومین نامزد ریاست؛

شناسه خبر : ۰۹:۵۱ 1397/12/12

مهدی علی‌نژاد برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون ووشو ماند

مجمع فدراسیون ووشو برای چهار سال دیگر رای به ماندن مهدی علی‌نژاد در ریاست این فدراسیون داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مجمع انتخابات فدراسیون ووشو صبح امروز یکشنبه با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش برگزار شد و طی آن مهدی علی نژاد با رأی اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

گزارش رئیس فدراسیون
ابتدا مهدی علی نژاد که اولین بار سال ۱۳۸۶ به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده بود، برنامه‌های خود را ارائه داد. وی همچنین فیلمی از روند رشد ووشو در سال‌های اخیر نمایش داد.

رقیب نمادین علی نژاد نیامد!
انتخابات ووشو دو نامزد داشت که با غیبت امیر عباس لشکری به عنوان دومین نامزد انتخاباتی ووشو، انتخاب علی نژاد برای چهارمین دوره متوالی که از قبل قابل پیش بینی بود، قطعی شد.

علی نژاد: بنا نداشتم در دوره جدید ثبت نام کنم
مهدی علی نژاد: با تشریح روند پیشرفت ووشو و دستاوردهای این رشته عنوان داشت که ووشو با یک کار تیمی است که با تلاش هیأت‌های استانی و حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش صورت گرفته است.

وی افزود: بنا نداشتم برای دوره جدید ثبت نام کنم و فکر می‌کردم در ۱۲ سال گذشته هر چه بوده انجام دادیم و با پیشرفت‌های ووشو در سطح جهان شاید سخت باشد عرصه را برای افراد دیگر مهیا کنم.

ولی به توصیه دوستان و اینکه من عضو کوچکی از خانواده ووشو در رسیدن به موفقیت‌های بزرگ بودم، و تنها گذاشتن ووشو در این برهه کار درستی نبوده تصمیم به حضور دوباره گرفتم تا با حمایت شما دوباره کار را پیش ببریم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.