www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۲۵ 1393/12/23

منصوری: چهارم لیگ جودو شدیم اما بالاتر از تیم‌های پولدار قرار گرفتیم

مربی تیم ملی جودوی ناشنوایان گفت: با توجه به کسب عنوان قهرمانی در دوره قبل بازی های آسیایی ناشنوایان، انتظار از تیم کشورمان بالاست. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران در بازی‌های آسیایی ناشنوایان که سال 2011 در سئول کره جنوبی برگزار شد، با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد و […]

مربی تیم ملی جودوی ناشنوایان گفت: با توجه به کسب عنوان قهرمانی در دوره قبل بازی های آسیایی ناشنوایان، انتظار از تیم کشورمان بالاست.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران در بازی‌های آسیایی ناشنوایان که سال 2011 در سئول کره جنوبی برگزار شد، با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد و این در حالی بود که این تیم، نخستین حضور خود در این مسابقات را تجربه می کرد.

محمد منصوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برنامه های آینده تیم ملی جودوی ناشنوایان اظهار داشت: مهر ماه سال آینده، بازی های آسیایی ناشنوایان در تایوان برگزار خواهد شد. از این رو، دور جدید تمرینات تیم ملی از اواخر فروردین 94 آغاز می شود.

وی افزود: ما در دوره گذشته بازی های آسیایی ناشنوایان در کره و در حالی که برای اولین بار در این رقابت ها حضور پیدا می کردیم، قهرمان شدیم. به همین جهت، انتظارات از این تیم بسیار بالا رفته است.

مربی تیم ملی جودوی ناشنوایان در مورد تکرار مقام قهرمانی در بازی های آسیایی سال آینده تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم که مطمئنا می توانند مقام دوره قبل را تکرار کنند. البته تیم های دیگر نیز بیکار ننشسته اند و به همین دلیل، برای قهرمانی مجدد باید سخت تلاش کنیم. هرچند که تیم ایران شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

منصوری در مورد کسب عنوان چهارمی تیم رستوران شب‌های گلوبندک در لیگ برتر جودو گفت: ما در حالی این مقام را کسب کردیم که تنها به داشته‌های خود تکیه کردیم. ما بدون حامی مالی و با اتکا به جوانان جویای نام در لیگ برتر حضور یافتیم که به نظرم در اولین تجربه مان در لیگ برتر، مقام قابل قبولی را به دست آوردیم.

مربی تیم جودوی رستوران شب‌های گلوبندک ادامه داد: 3 تیم برتر لیگ، با پشتوانه مالی خوب و با جذب ملی پوشان، موفق به کسب یکی از سکوهای برتر شدند. اما ما با بدون پول، این عنوان را کسب کردیم. جالب این که دو تیم نفت مسجد سلیمان و پالایش گاز ایلام نیز که از تیم های متمول لیگ بودند، پایین تر از تیم ما قرار گرفتند.

منصوری در پایان یادآور شد: تیم رستوران شب‌های گلوبندک سال‌قبل در لیگ دسته‌اول قهرمان شد و امسال هم با یکسری جوانان، مقام چهارم لیگ‌برتر را کسب کرد. این موفقیت‌ها، نتیجه حمایت‌های محمد رضا لوئی مقدم، زحمات کادر فنی و تلاش‌های مربیان است و ما به معنای واقعی، یک تیم یک‌دل و متحد بودیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید