www.khabarrazmavar.ir

روزهای بهتر در انتظار جودو؛

شناسه خبر : ۱۴:۰۹ 1396/03/11

منصوری: عملکرد تیم در مجموع خوب بود، ابتدای راه هستیم

مربی تیم ملی جودو تاکید کرد که نسبت به ادوار گذشته، کاروان ایران پیشرفت انضباطی و فنی بیشتری داشت.

محمد منصوری در گفتگو با خبرنگار رزم آور ، درباره عملکرد تیم ملی جودو در هنگ کنگ گفت: از لحاظ انفرادی و رنگ مدال ها شاید عالی نبودیم اما در مجموع عمکرد تیم قابل قبول و رو به رشد بود. سال ۲۰۱۴ تیم ایران حتی یک مدال هم کسب نکرده بود. ۲۰۱۵ را تنها با یک مدال برنز به پایان رساندیم و سال ۲۰۱۶ یک نقره و یک برنزکسب کرده بودیم. اما امسال نتایج بهتری حاصل شد و از دیدگاه من به جز یکی دو مورد کم کاری، سایر نفرات به خوبی وظایف خود را انجام دادند. این بهبود عملکرد را می توان از رنکینگی که اعلام شده به خوبی متوجه شد.

منصوری ادامه داد: در بحث انفرادی نیز در قسمت مردان پنجم شدیم و در مجموع زنان و مردان هم رتبه ششم را کسب کردیم. در رقابتهای تیمی با یک تاکتیک خوب پاکستان را مغلوب کردیم. در مقابل تیم ژاپن، تیم خوبی نچیده بودیم. اما چین را با قدرت شکست دادیم و در رده بندی هم با ۴ پیروزی برنده میدان و نشان برنز دست پیدا کردیم.

مربی تیم ملی جودو تاکید کرد: ابتدای راه هستیم و نباید با این موفقیت مغرور شویم. با یک پشتکار خوب و برنامه ریزی حساب شده به این مسابقه رفته بودیم و می خواهیم با همین روند رو به رشد به بازی های آسیایی جاکارتا برویم و آبروداری کنیم. باید تاکید کنم که امسال تیم ملی نه تنها از لحاظ فنی رشد کرده بود، بلکه پیشرفت قابل قبولی هم در بعد اخلاقی و انضباطی داشت.

وی در پایان این گفتگو به رزم آور گفت: نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که تلاش های کادر جدید و رئیس فدراسیون جودو باعث شده تا جودو از دوران افول فاصله بگیرد و امید بسیاری به کسب نتایج درخشان تر جودوکاران ایرانی داریم. همانطور که در مسابقات آسیایی هنگ کنگ مصداق گفته هایم اتفاق افتاد و نتایج به مراتب بهتری نسبت به دورهای گذشته رقم خورد.

 

آخرین اخبار