www.khabarrazmavar.ir

بامداد چهارشنبه؛

شناسه خبر : ۱۴:۳۸ 1396/07/12

ملی پوشان سبکهای آزاد کاراته وارد کشور شدند

ملی پوشان سبکهای آزاد کاراته جمهوری اسلامی ایران پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقات بین المللی صربستان، بامداد چهارشنبه وارد کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ملی پوشان سبکهای آزاد کاراته (کیوکوشین) جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات بین المللی بلگراد صربستان با سه طلا، سه نقره  و دو برنز به مقام قهرمانی رسیده بودند، ساعت ۲:۱۰ بامداد از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور شده و مورد استقبال محمد صادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته و جمعی از کاراته دوستان کشورمان قرار گرفتند.

نایب رییس فدراسیون کاراته کشورمان، در حاشیه بازگشت فایترهای سبک آزاد تیم ملی کاراته ایران به کشور، در گفتگوی اظهار داشت: این اولین اعزام سبک های آزاد بعد از ۵ سال است، سیاست های امروز فدراسیون کاراته، تقویت و سامان دهی سبک های آزاد است و خدا را شاکریم که سبک های آزاد شکل قانونی به خود گرفته است.

وی با بیان این که مسابقات بین المللی بلگراد صربستان حکم مسابقات تدارکاتی برای حضور تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی داشت، اضافه کرد: این مسابقات جهانی اواخر سال جاری و یا اوایل سال آینده در ژاپن برگزار می شود و در نظر داریم برای آمادگی حضور در آن مسابقات چند دوره اردو برگزار کنیم تا به سطح مطلوب آمادگی برسیم.

نایب رییس فدراسیون کاراته کشورمان ادامه داد: از بین این بازیکنان ۶ الی ۷ نفر به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

وی در خصوص مسابقات بین المللی بلگراد، گفت: در این مسابقات ایران اول، صربستان دوم و بلاروس به مقام سومی رسید.

رییس سازمان سبک های آزاد فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان این که این موفقیت را به مردم ایران تقدیم می کنم، گفت: مدال های بچه ها را به کل مردم عزیز ایران تقدیم می کنم.

گفتنی است، در این رقابت ها که با حضور ورزشکاران کشورهای روسیه، صربستان، ایران، بلاروس، کرواسی و مقدونیه برگزار شد، فرشاد شاهیاری، اصغر جباری و یوسف رسولی به نشان طلا دست یافتند، علی اوره ای، مهرداد رمضانی و حیدر براتی نشان نقره را به گردن آویخته و حسین اشرفی و شهرام شیروانی نیز با ایستادن بر سکوی سوم، مدال برنز را از آن خود کردند.

همچنین مهرداد رمضانی به عنوان جنگنده ترین و اصغر جباری به عنوان تکنیکی ترین فایتر مسابقات انتخاب شدند.

آخرین اخبار