www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۹ 1399/07/27

ملی پوشان تکواندو تست کرونا دادند

لوپز با غلبه بر لوماچنکو کمربندهای قهرمانی سبک وزن جهان را درو کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مرکز کنفرانس سالن MGM Grand لاس وگاس ایالات متحده امریکا بامداد یکشنبه میزبان یکی از مهمترین مبارزه های بوکس سال ۲۰۲۰ بود. جایی که واسیل لوماچنکو دارنده عناوین WBA, WBO,WBC و The Ring دسته سبک وزن و تئوفیمو لوپز قهرمان IBF به مصاف یکدیگر رفتند و پس از دوازده راند مبارزه این لوپز ۲۳ ساله بود که با رای متحد داوران (۱۱۶-۱۱۲، ۱۱۹-۱۰۹ و ۱۱۷-۱۱۱) فاتح این نبرد بزرگ شد و عناوین قهرمانی دسته ۱۳۵ پوند بوکس جهان را یکی کرد.

لوپز پس از این برد گفت: “همه روز و هر روز شکرگذار و سپاسگذارم. اول شکر خدا را بر جای می آورم چون بدون او نمی توانستم این کار را انجام دهم.” وقتی از لوپز سوال شد که چرا با وجود پیش بودن از لوماچنکو و با وجود توصیه پدرت باز هم در راند دوازدهم حمله می کردی؟ در جواب پاسخ داد: “من یک مبارزم و می خواهم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم. نمی دانستم که آنها رای را به او می دهند یا به من. من اهمیتی نمی دهم و می خواهم تا آخر آتش بازی کنم. این کاریست که قهرمانان واقعی انجام می دهند. من راهی برای بردن پیدا می کنم.”

لوماچنکو هم پس از این باخت گفت: “فکر می کنم در نیمه اول مبارزه او راندهای بیشتری نسبت به من را از آن خود کرد ولی در نیمه دوم مبارزه من بهتر بودم و در راندهای این نیمه برتر بودم. باید به خانه بروم و فیلم مبارزه را بازبینی کنم. در حال حاضر چیز بیشتری نمی توانم بگویم. اما به طور قاطع می گویم که موافق آرای داوران نیستم. الان فکر می کنم برنده من بودم اما خب نتیجه چیز دیگریست و نمی خواهن راجع به آن جر و بحث کنم.”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.