www.khabarrazmavar.ir

عسگری:

شناسه خبر : ۱۱:۵۱ 1397/11/30

مسیر کسب سهمیه سخت و ناهموار است/«بوسا» از باخت دوباره ناراحت بود

قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان گفت: بعد از حذف در رقابتهای پاریس به خوبی خود را مهیای حضور در لیگ جهانی امارات کرده و کسب مدال طلا می تواند پیامدهای خوبی برای من داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور بهمن عسگری با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: واقعیت این است که مسیر کسب سهمیه المپیک بسیار سخت و ناهموار است و فاصله اندک مدعیان در رنکینگ فدراسیون جهانی باعث شده که همه تورنمنت ها با حضور مدعیان اصلی و در بالاترین سطح فنی برگزار شود.

وی افزود: همه قهرمانان صاحب نام دنیا به دنبال کسب امتیاز ورودی المپیک هستند و همین موضوع رفته رفته کار را سخت تر می کند. کاراته کاهای برتر دنیا هیچ تورنمنتی را از دست نمی دهند، چرا که حتی یک پیروزی در این رقابتها می تواند در سرنوشت سهمیه ها موثر باشد.

عضو تیم ملی کشورمان ادامه داد: در رقابتهای امارات نیز همین شرایط حاکم بود و با حضور برترین های دنیا مسابقات بسیار با کیفیتی را شاهد بودیم که به لطف خدا همانند پاریس تیم ما موفق شد در بخش کومیته تیمی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

دارنده مدال طلای رقابتهای لیگ جهانی امارات در مورد مبارزات خودش در این تورنمنت هم گفت: بعد از باخت در پاریس، خیلی خوب خود را جمع کردم و با استفاده از تجربه ای که از قبل داشتم مهیای حضور در این مسابقات شده و توانستم «بهترین خودم» باشم و همه حریفان را بدون آنکه امتیازی از دست بدهم شکست داده و قهرمان شوم.

عسگری در مورد تکرار فینال جهانی برابر رقیب ایتالیایی گفت: «بوسا» واقعا آمده بود که انتقام شکست در فینال جهانی را در این فینال از من بگیرد، ولی من با استراتژی جدید و انگیزه دو چندان مبارزه کرده و این بار ۲ بر صفر او را شکست دادم که از این باخت خیلی ناراحت شد و حرکاتی انجام داد که همه سالن متوجه ناراحتی او شدند.

دارنده طلای مسابقات بازیهای آسیایی جاکارتا در پایان گفت: ۱۵ روز دیگر باید در رقابتهای اتریش شرکت کنیم و از روز جمعه به اردو می رویم. باید ریکاوری خوبی داشته و مراقب افزایش وزن خود باشیم تا در این رقابتها نیز بتوانیم با حفظ شرایط فنی فعلی نتایج لازم را کسب و جایگاه  خود را در رنکینگ جهانی حفظ کرده و به دنبال ارتقا آن باشیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید