www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۹ 1393/09/02

مسابقات بوکس قهرمانی کشور: ملی پوشان باز هم نیامدند/ فدراسیون تهدیدش را عملی می‌کند؟

در حالی که مسئولان فدراسیون بوکس پیش از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور بزرگسالان اعلام کرده بودند که همه بوکسورها باید در این رقابت ها شرکت کنند باز هم ملی پوشان نیامدند. به گزارش رزم نیوز ، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بوکس همیشه با جنجال ها و حواشی همراه بوده است. یکی از […]

در حالی که مسئولان فدراسیون بوکس پیش از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور بزرگسالان اعلام کرده بودند که همه بوکسورها باید در این رقابت ها شرکت کنند باز هم ملی پوشان نیامدند.

به گزارش رزم نیوز ، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بوکس همیشه با جنجال ها و حواشی همراه بوده است. یکی از مواردی که در این سال ها شاهدش بودیم غیبت ملی پوشان در این رقابت ها است.

شاید بوکسورهای تیم ملی که اغلب سابقه سال ها حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارند مطمئن هستند که با هر شرایط و بی انضباطی باز هم به تیم ملی دعوت می شوند. تهدید های فدراسیون هم در این سالها توخالی از آب در آمده و غایبان این رقابتها مجددا به تیم ملی دعوت شده اند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نیز که از 23 آبان در بروجرد لرستان در حال پیگیری است از این قاعده مستثنی نبوده است. صرف نظر از سجاد محرابی و احسان روزبهانی بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم ملی که در رقابتهای لیگ حرفه ای جهان حضور داشت سایر ملی پوشان در این مسابقات شرکت نکردند.

هومن طوقانی، فروتن گل آرا، علی مظاهری و جاسم دلاوری از جمله غایبان قهرمانی کشور هستند. دلاوری و مظاهری که در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی موفق به کسب مدال نقره شدند در حالی در این رقابت ها غیبت داشتند که ناطق نوری رئیس فدراسیون با جدیت عنوان کرده غایبان بدون دلیل و موجه در این رقابتها جایی در تیم ملی نخواهند داشت.

حالا باید منتظر ماند و دید فدراسیون بوکس این بار چه برخوردی با غایبان خواهد داشت و آیا نرمش مسئولان نسبت به ملی پوشان بی انضباط مجددا تکرار می شود؟

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید