www.khabarrazmavar.ir

ابراز خوشحالی ملی پوش سبک آزاد کاراته از اعزام به صربستان/

شناسه خبر : ۱۶:۱۶ 1396/07/25

مسئولان کاراته سبک های آزاد باید با یکدیگر متحد باشند

بازیکن تیم ملی کاراته سبک های آزاد گفت: هدفمان در مسابقات صربستان این بود که طلسم نرفتن تیم ملی کاراته سبک های آزاد به کشورهای مختلف شکسته شود و همه باور کنند که فدراسیون به کاراته آزاد هم توجه می کند و از این بابت هم خوشحالم. عدم اتحاد مسئولین هر سبک در کاراته آزاد باعث می شود که فدراسیون نیز نتواند برای پیشرفت کاراته آزاد اقدامی موثر انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون کاراته آخرین بار در سال ۲۰۱۲ تیم ملی سبک های آزاد را به رقابت های ژاپن اعزام کرد و پس از آن سبک های آزاد با هزینه های سبک و یا باجذب اسپانسر به مسابقات مختلف اعزام شدند .اعزام تیم ملی کاراته سبک های آزاد به مسابقات بلگراد صربستان اولین اعزام سبک های آزاد بعد از ۵ سال است. در این مسابقات فایترهای تیم ملی ایران توانستند سه مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز کسب کنند. اصغر جباری که در مسابقات صربستان مدال طلا و عنوان تکنیکی ترین فایتر را کسب کرده است با ابراز خوشحالی از حضور و اعزام تیم ملی به این مسابقات این امر را عاملی برای جذب بسیاری از جوانان به سمت این رشته ورزشی می داند.

جباری در این باره به خبرنگار رزم آور گفت: در بازی های صربستان به دلیل تکنیک ها و سبک بازی ام مقابل مهرداد رمضانی به عنوان تکنیکی ترین فایتر انتخاب شدم . خوشحالم که تیم ما به مسابقات جهانی اعزام شد که این امر می تواند بسیاری از جوانان را به سمت این رشته ورزشی بکشاند، امیدوارم روند اعزام تیم ملی کاراته سبک های آزاد به مسابقات مختلف جهانی همچنان ادامه پیدا کند.

وی افزود: بعد از اینکه از صربستان به کشور بازگشتیم از ایران به تایلند رفتیم و در مسابقات جهانی این کشور نیز شرکت کردیم و توانستم باز هم مدال کسب کنم.

ملی پوش سبک های آزاد کاراته تاکید کرد: فدراسیون تا به حال هر اقدامی انجام داد ما چیزی نگفتیم و کاری هم نمی توانیم انجام دهیم. اما از زمانی که فرجی روی کار آمد کارها به خوبی پیش رفته و به تمام وعده های خود عمل کرده است. در مسابقات صربستان ما می خواستیم طلسم نرفتن تیم ملی آزاد به کشورهای مختلف شکسته شود و همه باور کنند که فدراسیون به کاراته آزاد هم توجه می کند اما مسئولین سبک ها با یکدیگر مشکلاتی دارند که به فدراسیون مربوط نمی شود. اختلاف مسئولان هر سبک در کاراته آزاد باعث می شود که فدراسیون نیز نتواند برای پیشرفت کاراته سبک های آزاد اقدامی موثرانجام دهد .

وی عنوان کرد: اتحاد بین مسئولان هر سبک در کاراته آزاد بسیار مهم است و اینکه به حرف ها و وعده های خود عمل کنند که در این صورت کاراته کشور می تواند رشد چشمگیری داشته باشد. تیم ملی کاراته ایران از بازیکنان حرفه ای و خوبی برخوردار است اما چون به قهرمانان در این زمینه رسیدگی نمی شود بسیاری از این بازیکنان حرفه ای و برجسته این ورزش را کنار می گذارند در صورتی که اگر رسیدگی و اطلاع رسانی به موقع وجود داشته باشد می تواند کاراته سبک های آزاد کشور در سطوح بالاتر مطرح شود. وقتی اطلاع رسانی دقیق و درست انجام نشود بازیکنان نمی توانند خود را به موقع و با تمرینات مناسب به مسابقات مهم و جهانی برسانند و این امر ضربه بزرگی برای ورزش کشور است .

اصغر جباری درباره برنامه آتی خود گفت: در حال حاضر من و مهرداد رمضانی برای مسابقات جهانی ژاپن که ماه بعد برگزار می شود و همچنین مسابقات لیگ داخلی آماده می شویم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید