www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۶ 1395/02/07

مردانی: انتخاب سرمربی کاملا شفاف بود/ امروز سیاسی بازی ندیدم

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سومین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته امروز در حالی برگزار شد که در این جلسه امروز سرمربی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات جهانی اتریش انتخاب شد. شهرام هروی در جلسه امروز با کسب 8 رای به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. محمد علی مردانی در گفت‌وگو […]

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سومین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته امروز در حالی برگزار شد که در این جلسه امروز سرمربی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات جهانی اتریش انتخاب شد. شهرام هروی در جلسه امروز با کسب 8 رای به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

محمد علی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری رزم نیوز ، در مورد برگزاری مراسم انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: غلامرضا دباغیان به دلیل مسائل خانوادگی انصراف خود را اعلام کرد و رزومه سلیمانی و هروی مطرح شد و در پایان پس از رای گیری به صورت مخفی اعلام شد. شهرام هروی با کسب 8 رای از 13 رای به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته جهت حضور در مسابقات جهانی اتریش انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات عدالت محور بود یا خیر گفت: خوشبختانه امروز همه چیز به صورت شفاف برگزار شد و هیچ مشکلی در انتخاب سرمربی تیم ملی پیش نیامد.

مردانی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها در پایان جلسه مدعی بودند که انتخابات سیاسی بازی بود و سرمربی تیم ملی از پیش تعیین شده بود، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: من در این خصوص چیزی متوجه نشدم و هرکسی این صحبت‌ها را گفته دلایلی داشته است. همه چیز امروز شفاف برگزار شد.

سرپرست دبیری فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون از گزینه‌ای حمایت می‌کرد یا خیر عنوان کرد: به هیچ عنوان فدراسیون هیچ کدام از گزینه‌ها را حمایت نکرد. طباطبایی حتی رای نداد و حق رای خودش را به نایب رئیس خود تفویض اختیار کرد.

وی در پایان در مورد زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: انتخابی تیم ملی مردان از چهاردهم تا هفدهم آغاز خواهد شد و سرمربی تیم ملی بلافاصله برنامه‌های اردوها را اعلام می‌کند تا تیم هرچه زودتر به مسابقات جهانی آماده شود.

به نقل از خبرگزاری فارس Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید