www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۹ 1394/04/06

مربی تیم‌ ملی بوکس: با جیب خالی و پز عالی نمی‌شود به جایی رسید!

مربی تیم ملی بوکس جوانان می‌گوید به توانایی و استعداد بوکسورهایش ایمان دارد اما معتقد است بدون حمایت مالی، این استعدادها از دست خواهند رفت. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، عیسی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به اتمام اردوی تیم ملی جوانان تا هفته آینده گفت: ما بوکسورهایمان را برای […]

مربی تیم ملی بوکس جوانان می‌گوید به توانایی و استعداد بوکسورهایش ایمان دارد اما معتقد است بدون حمایت مالی، این استعدادها از دست خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، عیسی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به اتمام اردوی تیم ملی جوانان تا هفته آینده گفت: ما بوکسورهایمان را برای مسابقات آسیایی و نیز مسابقات جهانی جوانان آماده می‌کنیم که امسال با تصمیم فدراسیون آماده‌سازیها را زودتر از گذشته آغاز کرده‌ایم تا در رقابتهای پیش‌رو بتوانیم برای اولین بار مدال‌آوری کنیم اما نباید این موضوع را از نظر دور داشته باشیم که با وجود تواناییهای بسیار اردونشینان، چنانچه از آنها حمایت مادی و غیرمادی مناسبی به عمل نیاید، نمی‌توان با جیب خالی و پز عالی به جایی رسید و انتظار زیادی هم از تیم داشت.

گل محمدی با بیان اینکه قرار است پس از پایان رقابتهای انتخابی، چند اردوی درون کشوری نیز برای تیم ملی برگزار شود، گفت: با اینکه هنوز فدراسیون جهانی بوکس زمان دقیق برگزاری مسابقات آسیایی و جام جهانی جوانان را اعلام نکرده است اما امیدوارم بتوانیم قبل از حضور در آن مسابقات، ملی‌پوشان را به چند تورنمنت خارجی نیز ببریم.

او با یادآوری اینکه برگزاری اردوهای داخلی، وجود امکانات در تمرینها و نیز حضور در تورنمنتهای تدارکاتی خارجی همگی نیاز به تأمین بودجه فدراسیون دارند، گفت: انتظار من به عنوان یک عضو کوچک جامعه ورزش ایران از وزارت ورزش و جوانان این است که اگر دلسوز ورزش این کشور هستند و به سرنوشت جوانانش اهمیت می‌دهند در کنار توجه بی‌وقفه به تعدادی از ورزشهای تیمی مثل فوتبال، کمی هم به ورزشهای انفرادی مثل بوکس توجه داشته باشند.

گل‌محمدی افزود: در مسابقات المپیک و یا آسیایی این ورزشهای انفرادی هستند که آمار مدالهای ایران را بالا می‌برند و در این مسابقات موفق‌تر عمل می‌کنند. در دوره قبل ما با شش بوکسور در همین مسابقات شرکت کردیم و به چهار مدال دست یافتیم و بوکسوری مثل موسی خانی را هم داشتیم که در نخستین تجربه‌اش در این مسابقات توانست حریف باتجربه قزاقستانی‌اش را ناک اوت کند بنابراین جوانان مستعد و آینده دار کم نداریم و آنچه کمبودش احساس می‌شود همین کم توجهی‌ها از سوی مسئولین است.

سرمربی تیم پیوند ساپکو همچنین درباره برگزاری مجدد مسابقات لیگ بوکس از تابستان امسال گفت: اگر قسمت باشد باز هم با تیمم در لیگ بوکس شرکت خواهم کرد و با همان قدرت سابق در مسابقات حضور خواهیم داشت اما امیدوارم سطح کیفی لیگ پس از سه سال وقفه در برگزاری پیشرفت قابل‌توجهی بکند و با یک برنامه‌ریزی منسجم و منظم و با درس گرفتن از تجربیات گذشته شاهد راه‌اندازی مجدد مسابقات لیگ باشیم.

آخرین دوره لیگ بوکس ایران سه سال پیش و با حضور هشت تیم برگزار شد که بازی فینال آن به دلیل اختلافات، بدون حضور یکی از دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی، ناتمام ماند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید