www.khabarrazmavar.ir

با حضور چهره‌های ورزشی و در ورزشگاه عضدی رشت

شناسه خبر : ۱۶:۰۵ 1397/07/08

مراسم تشییع پیکر قهرمان کیک بوکسینگ جهان برگزار شد + عکس

مراسم تشییع پیکر مرحوم سیدمصطفی رضازاده سرمربی سابق تیم های ملی موی تای و کیک بوکسینگ کشورمان امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، روز گذشته که یک تصادف در مسیر رستم آباد رودبار به امامزاده هاشم رشت رخ داده بود که سیدمصطفی رضازاده سرمربی سابق تیم‌های ملی موی تای و کیک بوکسینگ کشورمان برای کمک به حادثه دیدگان تصادف دو خوردوی دیگر از خودروی خود پیاده شده بود، یک خودروی نیسان با وی و یکی از مصدومان برخورد کرده و سید مصطفی رضازاده قهرمانانه، جان به جان آفرین تسلیم می کند. مراسم تشییع پیکر مرحوم سید مصطفی رضازاده پهلوان و سرمربی اسبق تیم ملی کیک بوکسینگ ایران امروز(یک شنبه هشتم مهرماه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

سید مصطفی رضازاده بنیانگذار کیک بوکسینگ و موی تای در گیلان و اولین کاپیتان تاریخ کیک بوکسینگ ایران بود که در سه رشته تکواندو، کیک بوکسینگ و موی تای بعنوان ملی پوش و مربیگری ملی ۵ رشته رزمی را در کارنامه خود دارد.

مصطفی رضازاده در باشگاه عقاب المپیک پرورش دهنده قهرمانان بزرگی همچون آرمین هادی پور از قهرمانان تکواندوی آسیا و جهان و بسیاری قهرمانان دیگر بود.

وی عنوان کاپیتان تیم ملی، مدال طلای رقابت های کیک بوکسینگ جهان در اتریش و به عنوان مربی، نایب قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا در ماکائو را در کارنامه ورزشی خود داشت.

گروه رزم آور ضایعه درگذشت مرحوم رضا زاده را به جامعه ورزش و خانواده وی تسلیت می‌گوید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.