www.khabarrazmavar.ir

کاراته قهرمانی آسیا - تاشکند

شناسه خبر : ۱۲:۳۰ 1398/04/29

مدال برنز برای گنج‌زاده و عسگری/ ناکامی کاراته‌کاها در رده‌بندی

روز دوم از رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند با کسب دو نشان برنز و ناکامی سه نماینده ایران در دیدارهای رده بندی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه این مسابقات که در ازبکستان جریان دارد، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم که روز گذشته بعد از برتری ۹ بر یک مقابل «یی ژو وانگ» از چین و ۶ بر یک برابر «دانشکومار سلواکومار» از مالزی، ۲ بر یک نتیجه را به «کن نیشیمورا» از ژاپن واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفته بود، در این مرحله با دو پیروزی ۲ بر صفر مقابل «غلام عباس» از پاکستان و یک بر صفر مقابل «اتوبالایف» از ازبکستان به نشان برنز دست پیدا کرد.

همچنین سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم که پس از برتری ۴ بر ۲ مقابل «مین سو جانگ» از کره جنوبی و ۲ بر صفر مقابل «سامانروی» از مالزی، با رای داوران نتیجه را به «طارق حمدی» از عربستان واگذار کرده بود، در دیدار رده بندی ۵ بر ۲ «شادینکوا» از قرقیزستان را شکست داد و به نشان برنز دست یافت.

ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، زهرا یاوری در وزن ۶۸- کیلوگرم، رضا روشن در وزن ۵۵- کیلوگرم و مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند.

در ادامه این رقابتها تیم کاتای بانوان (الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده)، طراوت خاکسار، ریتا علیپور، حمیده عباسعلی و ذبیح الله پورشیب برای کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود می روند.

آخرین اخبار