www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۲۸ 1401/10/03

محسن محمدسیفی: هدف طلای چهارم در هانگژوست

کاپیتان تیم ملی وووشو گفت: قهرمانی سخت است، ولی سخت تر از آن حفظ این قهرمانی است، کار بزرگی که توسط جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به سرانجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، محسن محمدسیفی سرگروه تیم ملی ووشو با بیان مطلب فوق افزود: دو ماه آخر در تمرینات تیم ملی ووشو جوانان حضور داشته و با آنها تمرین می‌کردم، شرایط بسیار خوبی داشتند و با انگیزه بالایی راهی مسابقات قهرمانی جهان شدند که خدا را شکر با دفاع از عنوان قهرمانی خود، روی سکوی نخست جهان ایستادند. این عنوان دستاورد بزرگی برای ووشو ایران بود که نتیجه تلاش اعضای کادر فنی از جمله کیوان شیرآقایی، عباس شیبک و اکبر محمد زاده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ورود اعضای تیم قهرمان جهان در رده سنی نوجوانان به تیم ملی بزرگسالان وجود دارد یا خیر گفت: استراتژی فدراسیون ووشو از سالهای قبل همین بوده و نفراتی که اکنون قهرمان جهان هستند چون آهنگریان، خورشیدی، صبری و… روزگاری در رده جوانان عنوان قهرمانی جهان کسب کرده‌اند. فدراسیون باید این نفرات را حفظ کند، همانگونه که در سالهای گذشته این اتفاق می‌افتاد و باعث تداوم قهرمانی‌های تیم ملی شده بود، در این دوره هم می‌تواند با چنین برنامه‌ای پیش رفت و همچنان ووشو ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر دنیا حفظ شود.

سیفی در خصوص حضور در مسابقات حرفه‌ای گفت: من با سازمان «BRAVE Combat Fedration» برای برگزاری ۵ مبارزه قرارداد دارم که دومین آن هفته گذشته در بحرین برگزار شد وموفق شدم مبارزی از الجزایر را شکست دهم. این حریف رکورد خوب سه مبارزه، سه پیروزی را ثبت کرده بود. در هر سه مبارزه حریفان خود را ناک اوت کرده بود، که برابر من با همان نتیجه در راند اول بازنده میدان مبارزه را ترک کرد. البته باید از خانم دکتر رؤیا مهدی خانی تشکر کنم که تلاش زیادی داشتند که من به این مبارزه برسم.

قهرمان عنوان دار ووشو کشورمان در خصوص آغاز لیگ برتر ووشو هم گفت: فصل جدید رقابتهای لیگ برتر را در تیم دانشگاه آزاد حضور خواهم داشت که طبق برنامه کادر فنی در بازی‌های نیمه نهایی و نهایی در ترکیب تیم قرار خواهم گرفت.

وی در پایان به برنامه‌های آتی خود اشاره کرد و افزود: سال آینده بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان را پیش رو داریم که تلاش می‌کنم تا در هر دو رویداد مهم برای ووشو ایران موفق به کسب طلا شوم. به امید خدا این چهارمین حضور من در بازی‌های آسیایی است که برای طلای چهارم مبارزه می‌کنم و در مسابقات جهانی آمریکا هم در صورت اعزام تیم، به دنبال طلای پنجم هستم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید