www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۲ 1399/06/18

مجمع سالیانه تکواندو برگزار شد

در جریان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش از عملکرد این فدراسیون تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون صبح امروز (سه‌شنبه – ۱۸ شهریورماه) با حضور مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و سایر اعضای مجمع حاضر در تهران در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رؤسای هیأت‌های استانی نیز با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه به صورت مجازی در این مجمع شرکت کردند.

در ابتدا پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، رئیس فدراسیون به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و سپس حسابرس، خزانه دار و بازرس نیز گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.

علی نژاد  با اشاره به کسب عنوان برترین فدراسیون در جهان توسط فدراسیون تکواندو گفت: بسیار خوشحال هستم که این مجمع در حالی برگزار شد که چند روز گذشته فدراسیون تکواندو ایران به عنوان بهترین فدراسیون ملی در جهان شناخته شد که این افتخار بسیار بزرگی بود؛ در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو که در میان خانواده این رشته حضور داشتم تاکید کردم که فدراسیون تکواندو ایران یکی از بهترین فدراسیون جهان است.

وی افزود: خوشحال هستیم که “دکتر چو” رئیس فدراسیون جهانی این ابلاغ را انجام داد، این امر نشان دهنده کار بزرگ، با برنامه، هدفمند و سیستماتیک است که به وسیله خانواده بزرگ تکواندو در بیش از دو دهه اخیر انجام شده و نقش آقای پولادگر در کسب این افتخار مهم، بسیار پررنگ است؛ از ایشان و تمام همکارانشان که در این سال‌ها زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم. ریاست فدراسیون علی‌رغم همه فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت اما تکواندو ایران را سرافراز، مقتدر و پاینده هدایت کردند.

علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در ارزیابی‌های که توسط وزارت ورزش در سال ۱۳۹۸ انجام شد، ارزیابی‌های دقیقی صورت گرفت و شاخص‌های خوبی طراحی شد که ۴ معاونت وزارت ورزش و ۱۱ اداره کل در این ارزیابی نقش داشتند و فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از سه فدراسیون برتر ایران شناخته شد که جای تبریک دارد و نشان دهنده این است تکواندو در حوزه ملی هم در مقایسه با فدراسیون‌های دیگر برتر است.

علی نژاد خاطر نشان کرد: بدیهی است که وقتی گزارش این عملکرد موفق را در رویدادها، افتخارات و … می‌بینیم لذت می‌بریم که این اتفاقات خوب در تکواندو ایران در همه ابعاد سخت‌افزاری، نیروی انسانی، حوزه‌های ملی و… رخ داده است. فدراسیون تکواندو یکی از فدراسیون‌هایی است که با بهترین استانداردهای جهانی کار می‌کند و جای تشکر دارد؛ من تجربه این کار را دارم و واقعاً می‌دانم چه کار سختی انجام می‌شود؛ این موفقیت‌ها حاصل یک کار تیمی است و ۳۱ رئیس هیأت استان و تمام دستگاه‌هایی که در کنار تکواندو حضور دارند، در پرورش نیرو، استعدادیابی و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود نقش به سزایی دارند.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها، باشگاه‌ها، ورزشکاران و … که در کنار تکواندو در حوزه‌های مختلف قرار گرفته‌اند در این موفقیت نقش دارند؛ یکی از نقاط مثبت فدراسیون تکواندو ایران این است که قائم به فرد و یک ورزشکار نیست و کارخانه بازیکن‌سازی فدراسیون به درستی کار خود را انجام می‌دهد. بسیاری از چهره‌ها و قهرمانان امروز تکواندو از رده‌های پایه رشد و مدال کسب کردند که نشان می‌دهد فرآیند درستی طی شده و این راهی است که ادامه دارد و نشان دهنده بالنده بودن تکواندو است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش افزود: ما المپیک توکیو را در پیش داریم که در حوزه تکواندو و پاراتکواندو برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است. فدراسیون تکواندو برای حضور در این رقابت‌ها تدابیر خوبی انجام داد و ورزشکاران مسابقات گرندپری، رویدادهای متعدد و دشواری را پشت سر گذاشتند. همه روزهای سختی را سپری کردند، سجاد مردانی نیز تا روز آخر برای کسب سهمیه تلاش کرد.

علی نژاد در پایان گفت: خوشبختانه از روز شنبه با کسب مجوز، اردوی تیم‌های ملی آغاز شده است. منتظر سهمیه‌های دختران و مدال‌های خوشرنگ تکواندو و پاراتکواندو در المپیک توکیو هستیم. از دیدن مجموعه تکواندو هر کسی لذت می‌برد چراکه همه چیز در سر جای خودش قرار دارد. همه باید تلاش کنیم اگر مجموعه‌ای نمره ۹۰ دارد آن را به ۱۰۰ برسانیم. فدراسیون تکواندو مجموعه موفق و خوبی است و آرزوی توفیق روزافزون برای شما داریم؛ قطعاً وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در کنار فدراسیون تکواندو خواهد بود تا به اهداف بالای خود برسد و شرایطی را شاهد باشیم که موفقیت‌ها در رده‌های سنی ادامه داشته باشد.

آخرین اخبار