www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۰ 1401/04/30

مجمع سالیانه تکواندو برگزار شد/ نواب رئیس رای نیاوردند

مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو در حالی امروز به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که سه عضو هیات رئیسه موفق به اخذ رای از مجمع نشدند تا ساعی مجبور به انتخاب جدید شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این مجمع به ریاست سینا کلهر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، علی دادگر نماینده کمیته ملی المپیک، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، حسین قانونی بازرس فدراسیون و اعضای مجمع به همراه رؤسای هیأت‌های استانی برگزار شد.

در ابتدای مجمع هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گزارشی از عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد. سپس گزارشات سال ۱۴۰۰ و تقویم برنامه‌های فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۱ به تصویب اعضای مجمع رسید. ضمن اینکه گزارش حسابرس، خزانه دارو بازرس فدراسیون در سال ۱۴۰۰ از سوی مسئولین مربوطه ارائه و به تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه مجمع، در خصوص انتخاب اعضای هیأت رئیسه رأی گیری شد. در این بخش هادی ساعی علی خلیلی، عشرت شاه محمدی، زهرا سروی و محمد جمشیدی را به ترتیب به عنوان نواب رئیس آقایان و بانوان، کارشناس خبره بانوان و خزانه دار به مجمع معرفی کرد.

از میان این چهار نفر در پایان رأی گیری تنها محمد جمشیدی با ۴۶ زای از مجموعه ۵۷ رأی مأخوذه به عنوان خزانه دار انتخاب شد. عشرت شاه محمدی، زهرا سروی و علی خلیلی نیز رأی نیاوردند. ضمن اینکه با تصویب اعضای مجمع هادی ساعی فرصت دارد نسبت به معرفی سرپرست در این بخش‌ها اقدام کند.

در بخش دیگری از این مجمع هادی ساعی از کلهر درخواست کرد تا در اساسنامه، بندی برای عضویت پیشکسوتان در مجمع اختصاص داده شود؛ چرا که پیشکسوتان سرمایه‌های هر رشته ورزشی محسوب می‌شوند که با موافقت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی مقرر شد این پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید