www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۰ 1398/05/12

مبارزه ۹۰۱ جودوکار روی تاتامی توکیو/ابهام در ترکیب تیم ملی ایران

رقابتهای جودو قهرمانی جهان با حضور جودوکارانی از ۱۴۹ کشور جهان به مدت ۶ روز به میزبانی ژاپن در توکیو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور این دوره از مسابقات آخرین مرحله از رقابتهای جهانی قبل از المپیک ۲۰۲۰ توکیو با استقبال خوبی از سوی کشورهای مختلف مواجه شده است. سال گذشته در باکو آذربایجان ۷۷۵ جودوکار از ۱۲۴ کشور حضور داشتند و در این دوره ۹۰۱ جودوکار از ۱۴۹ کشور رقابت خواهند کرد.

از این تعداد ۵۴۵ جودوکار در بخش مردان و ۳۵۶ جودوکار در بخش زنان مبارزه می کنند. طبق برنامه قرعه کشی مسابقات شنبه دوم شهریورماه در «دامه» هتل شهر توکیو برگزار خواهد شد و مبارزات از روز یکشنبه سوم شهریورماه با برگزاری مبارزات ۴۸- کیلوگرم زنان و ۶۰- کیلوگرم مردان آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

فدراسیون جهانی مدتی است که تغییراتی در بخش اطلاعات مسابقات ارائه کرده و طی آن تعداد شرکت کنندگان به لحاظ آماری مشخص شده و اطلاعات کشورها به لحاظ تعداد نفرات و اسامی شرکت کنندگان از دید مراجعه کنندگان به سایت خارج شده است. به همین دلیل نمی توان اطلاعات جزئی تری از این مسابقات دست یافت.

از سوی دیگر در فاصله ۲۲ روز تا آغاز این مسابقات ترکیب تیم اعزامی کشورمان به توکیو مشخص نیست. آنچه مشخص است اینکه تیم اعزامی کشورمان پرتعداد نخواهد بود و به احتمال فراوان محمد محمدی بریمانلو و سعید ملایی به هدایت مجید زارعیان راهی این رقابتها شوند.

به هر حال رقابتهای جهانی امتیاز بالایی در رنکینگ المپیکی دارد و اعزام نفرات ملی پوش که در اعزامی قبلی عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند می تواند به افزایش سهمیه های کشورمان کمک شایانی کند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.