www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۷ 1400/03/17

مبارزه نمایشی برنده ای نداشت!

فلوید هشت راند مبارزه را کنترل کرد تا بدون هیچ دردسری پول به جیب بزند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، فلوید میودر اسطوره ۴۴ ساله دنیای بوکس که رکورد خارق العاده ۵۰-۰ را در طول دوران حرفه ای خود به ثبت رسانید صبح امروز در Hard Rock Stadium شهر میامی فلوریدا و در یک مبارزه تشریفاتی هشت رانده به مصاف لوگان پائول یوتیوبر مشهور امریکایی رفت. مبارزه ای که نتیجه آن هر چه که می شد در رکورد هیچ یک از طرفین ثبت نمی شد.
لوگان که تنها یک مبارزه حرفه ای بوکس داشت و آن هم برابر یک یوتیوبر دیگر بود که حتی آن را هم واگذار کرده بود حالا می بایست برابر میودر افسانه ای قرار می گرفت که تاکنون در تمام پنجاه مبارزه اش باختی را تجربه نکرده بود و همواره پیروز میادین بود.
با شروع مبارزه فلوید بیشتر سعی در کنترل مبارزه و محک توانایی های لوگان داشت که سنگین تر و بلند قامت تر از میودر بود. در ثانیه های پایانی راند اول لوگان حملات خود را بیشتر کرد هر چند باران ضربات مشتش خالی از تکنیک و زیبایی بود.
در راند دوم هم تقریباً اوضاع کنترلی پیش رفت و پائول قصد داشت تا راه ضربه زدن به میودر را پیدا کند و فلوید هم بیشتر تدافعی کار کرد.
از راند سوم تا پایان مبارزه فلوید بیشتر میدان و نبض مبارزه را در اختیار داشت ولی هیچوقت اراده زیادی برای تمام کردن کار لوگان در میودر دیده نشد که همین سبب هو شدن دو نفر از طرف تماشاگران حاضر در محل برگزاری مسابقات شد.
به هر حال پس از پایان این مبارزه تشریفاتی هیچ یک از دو طرف برنده اعلام نشد. میودر و لوگان با جیبی پر از پول به خانه بازگشتند و نبردی دو سر برد را انجام دادند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.