www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۱ 1400/02/08

مبارزه اسطوره بوکس برابر یک یوتیوبر

فلوید میودر در یک مبارزه تشریفاتی به مصاف لوگان پائول خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، فلوید میودر بوکسر اسطوره ای و بی شکست (۵۰-۰) که اکنون ۴۴ ساله است پس از بازنشستگی از دنیای حرفه ای هر از گاهی برای دور نماندن کامل از رینگ، مبارزاتی را دستچین می کند تا با ریسک کمتر به درآمد بالا برسد و پول روی پول بگذارد.

استارت این جریان با مبارزه برابر کانر مک گرگور ستاره سرشناس UFC زده شده و با مبارزه برابر تنشین ناسوکاوا ستاره جوان کیک بوکسینگ ادامه پیدا کرد و حالا به ایستگاه یک یوتیوبر رسیده است.

فلوید این بار قرار است در یک مبارزه تشریفاتی رینگ بوکس را با لوگان پائول چهره سرشناس یوتیوب سهیم شود. لوگان سابقه انجام یک مبارزه بوکس را در کارنامه خود دارد که همان هم برابر یک چهره یوتیوبی با نام KSI بود که همان را هم واگذار کرد و حالا با رکورد ۰-۱ باید برابر قهرمان اسبق بوکس دنیا قرار گیرد که تاکنون هیچ باختی را تجربه نکرده است و با وجود اینکه پائول از نظر وزنی سنگین تر از میودر است بعید به نظر می رسد که این موضوع کمکی به او در شب مبارزه بکند.

این مبارزه صبح دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ و به میزبانی Hard Rock Stadium در شهر میامی ایالت فلوریدا امریکا برگزار می شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.