www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۴ 1398/05/08

ماموریت سخت ‘عزیزپور’ در اوکراین!

ایرج عزیزپور در جایزه بزرگ FEA با قهرمان اسبق گلوری مبارزه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سازمان مولداویایی FEA Kickboxing در تاریخ شنبه ۲ شهریور ۹۸ (۲۴ آگوست ۲۰۱۹) برای نخستین بار یکی از رویدادهای خود را به میزبانی اوکراین و شهر اودِسا در این کشور برگزار خواهد کرد.

در یکی از مبارزه مهم این رویداد که نبرد بر سر عنوان قهرمانی موقت دسته سنگین وزن است، ایرج عزیزپور مبارز سنگین وزن ایرانی و قهرمان سابق سنگین وزن کونلون فایت به مصاف پاوِل زوراولِف اوکراینی دارنده کمربند قهرمانی موقت دسته نیمه سنگین وزن گلوری در سال ۲۰۱۷ خواهد رفت و در صورت پیروزی بر این فایتر در یکی از رویدادهای آتی به مصاف رومن کریکلیا دیگر مبارز اوکراینی و قهرمان اصلی سنگین وزن FEA خواهد رفت. عزیزپور و کریکلیا پیش از این دو بار با یکدیگر مبارزه کرده اند که سهم هر کدام یک پیروزی و یک شکست بوده و نبرد سوم بین آنها می تواند بسیار پرهیجان باشد.

به هر روی حریف پیش روی ایرج یعنی زوراولِف ۳۵ ساله سابقه مبارزه در سازمان های مختلفی چون: K-1,KING OF KINGS,GLORY,FFC,SUPERKOMBAT و … را در کارنامه دارد و از سال ۲۰۰۵ در چرخه حرفه ای کیک بوکسینگ حضور دارد. رکورد حرفه ای او ۷۲ پیروزی، ۱۱شکست و ۱ مساوی است.

آخرین اخبار