www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۰ 1400/01/24

ماجرای مسابقات جنجالی کیک بوکسینگ در استان بوشهر

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان بوشهر ، اعلام کرد که با برگزار کنندگان مسابقات بدون مجوز در این استان، قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور؛ بعد از انتشار تصاویر و فیلم های برگزاری مسابقات غیرقانونی و خلاف عرف در استان بوشهر، رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی این استان به این موضوع واکنش نشان داد.

رستم آشنا دراین باره به روابط عمومی فدراسیون گفت: برگزاری و پخش تصاویر این مسابقات، متاسفانه توسط افرادی سودجو اتفاق افتاده که به هیچ وجه از هیئت استان، مجوز نگرفته بودند، من اطمینان دارم این افراد، همان کسانی هستند که ما به دلایلی آنها را از هیئت رانده ایم، اعتقاد من بر این است که این افراد جزو جامعه فهیم رزمی استان بوشهر نیستند و قضصدشان فقط تخریب است.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان بوشهر، تاکید کرد: برگزار کنندگان این مسابقات، تحت پیگرد قانونی هستند و ما از طریق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری کرده ایم و به شدت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد، ما به راحتی از این موضوع عبور نمی کنیم و اجازه نمی دهیم افرادی سودجو نام جامعه رزمی استان بوشهر را با این اقدامات لکه دار کنند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار