www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۰ 1398/10/29

لیگ برتر جودو قرعه کشی شد/ مبارزه شش تیم

مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور برگزار و شش تیم حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این مراسم با حضور آرش میراسماعیلی رئیس و محتبی قدمی دبیر فدراسیون جودو، سعید قمی رئیس سازمان لیگ و نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد که پس از توضیحات در خصوص نحوه برگزاری و قوانین اجرایی این رقابتها قرعه کشی انجام شد.

رئیس فدراسیون جودو در این مراسم در جواب سوالی در خصوص آخرین شرایط شکایت دادگاه CAC توضیحاتی ارائه و روند کار را از ابتدا تشریح و ابراز امیدواری کرد که با وجود اقدامات موثر وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک این مشکل حل شود.

بر همین اساس این دوره از مسابقات یاداره سردار شهید سلیمانی و با حضور شش تیم آرنا گستر آتیه ایرانیان، پاس خراسان رضوی، نیروی زمینی ارتش، بیمه کوثر، رعد پدافند هوایی قم و نفت مسجد سلیمان به صورت دوره ای برگزار شد.

همچنین لیگ امید تا المپیک با حضور ۱۵ تیم در دو گروه برگزار می شود. در گروه یک تیم های جودو محلات یزد، خانه جودو ملک، شش بهمن آمل، هیات جودو دزفول، هیات جودو بوشهر، هیات جودو چناران و تختی آموزش و پرورش کرج به رقابت خواهند پرداخت.

تیم های اراک، هیات جودو سیدآباد، نوبافت شادیلون، شهرداری کرج، هیات جودو رشت، هیات جودو ایلام، مسجد والیعصر و انور شهری حضور خواهند داشت.

آخرین اخبار