www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۰ 1400/11/27

لغو انتخابی تیم ملی بوکس به خاطر کرونا/ دعوت ۲۷ بوکسور به اردو

با توجه به قرمز شدن شرایط تهران به خاطر کرونا، انتخابی‌ تیم ملی بوکس لغو شد و ۲۷ بوکسور به اردو دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، با توجه به قرمز شدن شرایط استان تهران به خاطر سویه جدید ویروس کرونا (امیکرون)، با صلاحدید کادرفنی تیم ملی مسابقات انتخابی بوکس لغو شد و اسامی ۲۷ بوکسور برای حضور در تمرینات پیش رو معرفی شد. تمرینات تیم ملی بوکس از روز ۳۰ بهمن به میزبانی سالن کبگانیان آغاز خواهد شد.

پیش از این قرار بود رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان انتخابی تیم ملی در سیستان و بلوچستان برگزار شود که به دلیل قرمز شدن شرایط شهر میزبان یعنی زاهدان، این مسابقات لغو شد و قرار بود مسابقات انتخابی تیم ملی به صورت وزن به وزن در تهران برگزار شود که دیگر اینگونه نخواهد بود.

به دلیل قرمز شدن وضعیت تهران، ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری مسابقات را صادر نکرد تا به این ترتیب، کادرفنی با صلاحدید خود نفرات دعوت شده به اردو را معرفی و مشخص کنند. تمامی ملی‌پوشان برای شرکت در اردو باید کارت واکسن و تست PCR منفی خود را همراه داشته باشند.

اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردو: 

۱- مهدی پرویزی

۲- مصطفی ریگی

۳- ارشام حسنی

۴- دانیال شه‌بخش

۵- سجاد محمدپور

۶- مهدی خسروی

۷- اشکان رضایی

۸- باقر فرجی

۹- مسلم مقصودی

۱۰- فرهاد مرادی

۱۱- سجاد کاظم‌زاده

۱۲- امیررضا شکاری

۱۳- شاهین موسوی

۱۴- مهدی سرباز

۱۵- عیسی فردین

۱۶- میثم قشلاقی

۱۷- حسین دانشور

۱۸- سیاوش امیدی

۱۹- کیوان صفری

۲۰- علی جمالی

۲۱- طوفان شریفی

۲۲- سیدعلی صدری

۲۳- پوریا امیری

۲۴- ایمان رمضانپور

۲۵- علی سپهر

۲۶- رامین بابالو

۲۸- محمد کمالی

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی، در این اردو به صورت منظم از بوکسورهای هر استان دعوت می‌شود تا برای برگزاری انتخابی درون اردویی به تهران بیایند و اگر شرایط برای حضور آن‌ها در تیم ملی فراهم باشد، مشکلی برای ادامه فعالیت آن‌ها در تیم ملی نخواهد بود. این اردوها در راستای برگزاری اردوی مشترک با ارمنستان و حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو برگزار می‌شود.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی درباره نحوه برگزاری انتخابی‌های درون اردویی گفت: انتخابی ۲۷ نفر دعوت شده از روز یکشنبه هفته آینده شروع خواهد که نهایتا ۱۳ تا ۱۶ نفر برای اردوی مشترک با ارمنستان در اردو باقی بمانند.  البته درهای تیم ملی به روی همه باز است و واجدین شرایط امکان و شانس این را دارند که انتخابی بزنند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید