www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۴ 1395/01/29

كيميا عليزاده المپيكي شد/ سهميه‌هاي تكواندو ایران به چهار رسید

عضو تيم ملي تكواندو كشورمان درحالي كه سيستم داوري در چند مورد ايراد پيدا كرد با برتري مقابل حريف نپالي خود در مرحله نيمه نهايي ضمن راهيابي به ديدار نهايي موفق به كسب سهميه المپيك شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در ادامه رقابتهاي  کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا كه به میزبانی فیلپین در مانیل […]

عضو تيم ملي تكواندو كشورمان درحالي كه سيستم داوري در چند مورد ايراد پيدا كرد با برتري مقابل حريف نپالي خود در مرحله نيمه نهايي ضمن راهيابي به ديدار نهايي موفق به كسب سهميه المپيك شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در ادامه رقابتهاي  کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا كه به میزبانی فیلپین در مانیل جريان دارد كيميا عليزاده موفق به كسب سهميه المپيك شد تا تكواندو ايران با چهار سهميه مهياي حضور در المپيك ٢٠١٦ ريو شود

علیزاده در وزن ۵۷- کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست و برتري ١٩ بر صفر مقابل «فیترینا» از اندونزی راهي مرحله نيمه نهايي شد. وي كه براي كسب سهميه المپيك بايد به ديدار نهايي صعود مي كرد، در اين مرحله به مصاف  نياما گارانگ از نپال رفت با ارائه يك مبارزه برتر راند اول را ١٣ بر يك به سود خود خاتمه داد و در نهايت همانند بازي اول خود در راند دوم و با نتيجه ١٥بر٢  كار را تمام كرد و با شكست حريف موفق به كسب سهميه المپيك شد.

تکواندو ایران پيش از اين توسط عاشورزاده ، خدابخشی و مردانی سه سهمیه المپیک را در بخش مردان کسب کرده بود و عليزاده چهارمين سهميه تكواندو ايران براي حضور در المپيك ٢٠١٦ مي باشد.

تكواندو بانوان ايران از المپيك ٢٠٠٤ آتن تا كنون در هر دوره با يك تكواندوكار در المپيك ها حضور داشته است. ساناز شهبازي در المپيك ٢٠٠٤ ، سارا خوش جمال فكري در المپيك ٢٠٠٨ و سوسن حاجي پور در المپيك ٢٠١٢ توفيقي نداشتند. عليزاده چهارمين بانوي تكواندو إيراني است كه اميد زيادي براي كسب مدال به وي مي رود.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.