www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۴ 1394/06/14

كاراته قهرمانى آسيا – ژاپن؛ گنج‎زاده و عباسعلی به فینال رسیدند/ رضازاده و پورشیب برنز گرفتند

در ادامه رقابتهای روز دوم از سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا دو کاراته کای سنگین وزن کاراته ایران راهی فینال شده و دو نماینده ایران به نشان برنز دست پیدا کردند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی کاراته ایران امروز شنبه چهاردهم شهریورماه شش نماینده روی تاتامی قهرمانی آسیا دارد که بعد […]

در ادامه رقابتهای روز دوم از سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا دو کاراته کای سنگین وزن کاراته ایران راهی فینال شده و دو نماینده ایران به نشان برنز دست پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی کاراته ایران امروز شنبه چهاردهم شهریورماه شش نماینده روی تاتامی قهرمانی آسیا دارد که بعد از حذف علیپور و حسن بیگی ، حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده  با شکست رقبای خود راهی بازی نهایی شد و پورشیب به همراه رضا زاده نیز به نشان برنز دست پیدا کردند.

حميده عباسعلي دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی و نقره مسابقات جهانی در وزن ۶۸+ کیلوگرم به روی تاتامی رفت و در بازي نخست ۶ بر صفر نماينده ويتنام را شكست داد.ویدر مبازره دوم ۵ بر ۳ برابر حريف ژاپني اش پيروز شد و گام به ديدار پاياني گذاشت.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم مردان هم سجاد گنج زاده در دیدار اول مقابل نماینده تایلند با نتیجه ۹ بر ۹ بازی به تساوی رسید و با رای داوران برنده شد. درحالی نتیجه بازی ۸ بر یک بود که گنج زاده توانست با اجرای تکنیک زیبا برنده این دیدار باشد.  در ادامه وی مقابل نماینده هنگ‌کنگ قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله ۴ بر ۳ نماینده اردن را شکست داد و فینالیست شد.

در ۶۸-كيلوگرم بانوان الهه رضا زاده در مبارزه نخست برابر حريفي از ژاپن قرار گرفت و پس از تساوي در وقت قانوني مبارزه با نتيجه ۵بر۵ با راي داوران بازنده شد و به جدول شانس مجدد رفت تا به مبارزاتش ادامه دهد.وی در اين گروه مقابل كاراته كاي چيني ۴ بر ۲ به برتري رسيد و مدال برنز اين وزن را از آن خود كرد.

همچنین ذبيح اله پورشيب در وزن۸۴-كيلوگرم در دو مبارزه ابتدایی  نماينده ويتنام و هند را شکست داد در ادامه برابر قهرمان ژاپنی جهان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. پورشيب در اين جدول مقابل كاراته كا قزاقستاني با نتيجه ۶ بر يك به برتري رسيد و برنز گرفت.

برای تیم ملی کاراته ایران تا کنون امیرمهدیزاده یک مدال طلا ، سعید احمدی و سحر کرجی دو نشان نقره ، الهه رضا زاده ، ذبیح الله پورشیب و مهران قربانعلی‌پور  سه نشان برنز کسب کرده اند. مهسا افسانه، رضا روشن ، ابراهیم حسن بیگی ، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز جمعه ۱۳ شهریورماه با شرکت ۲۸۵ کاراته از ۳۳ کشور در یوکوهامای ژاپن آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید