www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۵ 1393/12/04

كادر فني تيم ملي سبكهاي آزاد معرفي شد

رئيس سبكهاي آزاد گفت: داود دانشفر به عنوان سرمربي و محمد رضا آذوق، محمد شقاقي و محمد رضا صالحي به عنوان مربيان تيم ملي بزرگسالان سبكهاي آزاد معرفي شدند. به گزارش “رزم نیوز” ، احمد شقاقي ضمن بيان مطلب فوق به سايت فدراسيون كاراته گفت: در مسابقات قهرماني كشور امسال كاراته كاها منش و اخلاق […]

رئيس سبكهاي آزاد گفت: داود دانشفر به عنوان سرمربي و محمد رضا آذوق، محمد شقاقي و محمد رضا صالحي به عنوان مربيان تيم ملي بزرگسالان سبكهاي آزاد معرفي شدند.

به گزارش “رزم نیوز” ، احمد شقاقي ضمن بيان مطلب فوق به سايت فدراسيون كاراته گفت: در مسابقات قهرماني كشور امسال كاراته كاها منش و اخلاق پهلواني را الگوي مبارزاتشان قرار داده بودند و رقابتها با مديريت و قضاوت خوب شوراي داوري برگزار شد.

وي افزود: پس از برگزاري رقابتهاي قهرماني كشور و مشخص شدن نفرات راه يافته به اردو، تعدادي هم كه برحسب اتفاق از دور رقابتها كنار رفتند از سوي شوراي ارزيابي قهرمانان كه در روز مسابقات انتخابي در سالن حضور داشتند به فدراسيون معرفي شدند و به همراه نفرات اول تا سوم مشترك به نخستين مرحله اردوي آمادگي دعوت خواهند شد.
نايب رئيس فدراسيون كاراته در خصوص زمان آغاز اردوي تيم ملي گفت: ارديبشهت سال 94 زمان آغاز اردوها خواهد بود اما زمان و مكان دقيق برگزاري آن متعاقباً اعلام مي شود. نفرات اصلي تيم ملي در اولين مرحله اردو و در يك رقابت درون اردويي برگزيده خواهند شد.
وي با اشاره به تشكيل 2 تيم ملي و حضور 3 كاراته كا در هر وزن تصريح كرد: تيم ملي سبكهاي آزاد سال آينده 2 رويداد را پيش رو دارد. اولين دوره مسابقات قهرماني آسيا كه به ميزباني كشورمان برگزار مي شود كه يكي از دو تيم ملي در آن شركت مي كند. دومين تيم هم در رقابتهاي جهاني ژاپن حضور خواهد داشت.

شقاقي گفت: اوايل سال آينده مسابقات قهرماني كشور رده سني جوانان و اميد را برگزار خواهيم كرد و كادر فني اين تيم هم بعد از برگزاري رقابتها معرفي و اعلام مي شود. رئيس سبكهاي آزاد فدراسيون كاراته در خصوص كادر فني تيم ملي بانوان سبكهاي آزاد نيز گفت: اواخر فروردين ماه زمان معرفي كادر فني تيم ملي بانوان خواهد بود و اردوهاي اين تيم هم همزمان با تيم مردان و به صورت جداگانه در يكي از استانها برگزار مي شود.
وي ادامه داد: تيم بانوان هم در 2 رويداد سال آينده همانند مردان شركت خواهد كرد و قرار است مجموع امتيازات و مدالهاي تيمي مردان و زنان در رده بندي محاسبه شود.

نايب رئيس فدراسيون كاراته گفت: اوايل سال آينده كلاس داوري ممتاز ملي برگزار مي شود و افرادي كه موفق به دريافت نمره قبولي از سوي شوراي داوران شده و ارتقا پيدا كنند براي قضاوت در رقابتهاي مختلف انتخاب خواهند شد.

آخرین اخبار