www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۱۹ 1399/06/02

قهرمان گلوری در وان چمپیونشیپ!

مارات گریگوریان پادشاه دسته سبک وزن GLORY با امضای قراردادی، رسماً به ONE Championship ملحق شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مارات گریگوریان (۵۸ پیروزی-۱۱ شکست-۱ مساوی-۱ بی نتیجه) قهرمان دسته سبک وزن (۷۰ کیلوگرم) سازمان GLORY با امضای قراردادی به ONE Championship پیوست.

مارات یکی از بزرگترین و محبوب ترین های دسته ۷۰ کیلوگرم است که در طول دوران حرفه ای خود با فایتران بزرگی سابقه تقابل داشته و پیروزی های بزرگی از جمله برابر: سیتیچای سیتسونگیپنونگ، سوپربُن بانچامک، جومثونگ چواتانا و … داشته است. در کلکسیون افتخارات این مبارز ارمنستانی-بلژیکی به جز قهرمانی گلوری قهرمانی کونلون فایت و قهرمانی کی وان ژاپن نیز دیده می شود. بدون شک مارات با پیوستن به وان چمپیونشیپ به دنبال چالش های جدید است و هدفش دستیابی به کمربند قهرمانی این سازمان و معرفی خود یه عنوان برترین ۷۰ کیلوگرم دنیاست. هدفی که دستیابی به آن آنچنان هم آسان نیست چراکه برترین قهرمانان این دسته در همین سازمان جمع شده اند. جورجیو پتروسیان، سوپربُن بانچامک، تایفون اُزجان، پچموراکوت، خونای ریسکو، یودسانکلای، اندی ساور، سامی سانا و … از جمله مبارزان فعال در دسته ۷۰ کیلوگرم سازمان وان چمپیونشیپ می باشند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.